۷ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۵۶
کد خبرنگار: 1169
کد خبر: 83456465
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های گردشگری مورد حمایت کامل دولت است

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل منطقه آزاد ماکو گفت: طرح‌های گردشگری مورد حمایت کامل دولت است و از مجریان این طرح‌ها با همه توان پشتیبانی می‌کنیم.

محمدرضا عبدالرحیمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح طرح‌های افتتاحی شهرستان شوط اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در گردشگری باصرفه ترین سرمایه گذاری است که زمینه آن در منطقه آزاد ماکو فراهم است.

وی افزود: برای اجرای طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی در منطقه آزاد ماکو هیچ گونه محدویتی وجود ندارد و با کمترین سرمایه می‌توان این طرح را اجرایی و عملی کرد.

در این آیین بهره‌برداری از ۶ طرح عمران روستایی، گردشگری، آبرسانی و ورزشی با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، نماینده مجلس در شورای اسلامی شهرستان، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستانی در شوط آغاز شد.

مجموعه تفریحی و گردشگری شوط نخستین طرح افتتاحی پنجمین روز هفته دولت در شوط بود که به‌صورت رستوران در فضای سرپوشیده گلخانه‌ای احداث شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای اجرای این طرح سه میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینهو فرصت شغلی برای ۱۰ نفر فراهم شده است.

در روستای بیانچولی نیز ۲ طرح هادی و آسفالت معابر روستایی،  اصلاح شبکه آب شرب و انشعاب‌های روستایی افتتاح شد که برای اجرای این طرح ها چهار میلیارد ریال هزینه شده است.

طرح هادی و آسفالت معابر و کانال بتنی روستای احمد آباد شهرستان شوط نیز در این آیین مورد بهره برداری قرار گرفت که برای اجرای این ۲ طرح بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شده که در راستای محرومیت زدایی از روستاها بوده است.

با اجرای این طرح تعداد ۱۶۹ خانوار روستای بیانچولی عجم از نعمت آب شرب سالم بهرمند شدند.

شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که با حدود ۵۸ هزار نفر جمعیت در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

۷۱۳۲/۲۰۹۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha