۷ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۴۶
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 83456517
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰۰ طرح اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید افتتاح شد

کرمان - ایرنا - به گفته معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید طی هفته دولت در سراسر کشور ۸۰۰ طرح اشتغالزایی با اشتغالزایی سه هزار و ۲۷۰ نفر راه اندازی شده و با مشارکت سرمایه گذاران صندوق ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیز پرداخت شده است.

علی اصحابی شامگاه چهارشنبه در حاشیه افتتاح آکادمی تخصصی کارآفرینی و کسب و کار در کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آکادمی تخصصی مهارت کارآفرینی در کرمان یک نوع ایده آفرینی است که یکی از خلاهای دانشگاهی ما است و رشد و فرهنگ سازی این مهم باید از این مراکز  انجام گیرد.
وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک نهاد مالی و توسعه ای است گفت: رویکرد صندوق اشتغالزایی است که این مهم سبب تمایز صندوق نسبت به بانک ها می شود.
معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه در سال گذشته تفاهم نامه ای به ارزش ۹۰ میلیارد تومان تسهیلات با وزارت ورزش و جوانان منعقد شد گفت: با توجه به اتمام اعتبارات این نوع تسهیلات روزهای پایانی خود را طی می کند.
اصحابی افزود: با توجه به نظر نمایندگان مجلس در ردیف اعتباری بودجه سال ۹۸ در بخش جوانان اعتبارات خوبی دیده شده که تبدیل به تخصیص شود حمایت های صندوق در حوزه کارآفرینی بیشتر می شود.
وی با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از محل صندوق توسعه ملی به اشتغال جامعه روستایی توجه ویژه دارد  تصریح کرد : از محل صندوق توسعه ملی از سال گذشته تاکنون حدود یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات با اشتغالزایی ۶۷ هزارو ۷۲۷ فرصت شغلی پرداخت شده است.
معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه تفاهم نامه صندوق کارآفرینی با اتاق بازرگانی ایران در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی امید منعقد می شود خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه را می توان از استان کرمان به عنوان پایلوت آغاز کرد تا فرهنگ کارآفرینی در جامعه و فضای کسب و کار بخش خصوصی ترویج داده شود.

۹۸۹۵ / ۵۰۵۴

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha