۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 83457017
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزیر صنعت، معدن و تجارت به خراسان جنوبی سفر می‌کند

بیرجند - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه تعدادی از معاونان و مدیران ارشد وزارت صمت روز شنبه نهم شهریور به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه گفت: رضا رحمانی در این سفر یک روزه، صبح روز شنبه پس از حضور در مزار مطهر شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، به منظور افتتاح واحد تولید پروفیل و درب و پنجره یو پی وی سی (UPVC) در شهرک صنعتی قاین به شهرستان قاینات سفر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی این سازمان داود شهرکی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه برنامه‌های خود از کارخانه فولاد قاینات و همچنین کارخانه منیزیم سربیشه و طرح‌های توسعه‌ای این کارخانه بازدید می کند.

وی گفت: بازدید از کارخانه کویر تایر و طرح توسعه آن، آغاز عملیات اجرایی طرح بازیافت کاغذ شرکت کاشی فرزاد و نشست با فعالان اقتصادی استان از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در سفر یک روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین برای معاونان و برخی مدیران ارشد همراه وزیر برنامه‌هایی به صورت مستقل در شهرستان‌های سربیشه، درمیان، فردوس، بشرویه، سرایان و زیرکوه پیش بینی شده است.

همزمان با هفته دولت ۱۳ طرح صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۶۵ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی به بهره‌ برداری می‌رسد.

مجموع سرمایه‌گذاری برای طرح‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی هفته دولت یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال است که با بهره‌برداری از آنها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر در استان فراهم می‌شود.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نخستین بار است که به خراسان جنوبی سفر می‌کند.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha