۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83457238
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خشنود کردن مردم حرکت در مسیر نظام و انقلاب است

۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۰
کد خبر: 83457238
خشنود کردن مردم حرکت در مسیر نظام و انقلاب است

گناوه - ایرنا - استاندار بوشهر گفت: فلسفه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی شایسته و فراهم کردم رفاه و آسایش مردم است و باید در این مسیر محکم و مجدانه تلاش شود تا موجب خشنودی و رضایتمندی ولی نعتمان انقلاب شویم.

عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در آیین افتتاح طرح‌های تجمیعی شهرستان گناوه افزود: تمام افتخار و سرمایه ما مسئولان خدمت‌رسانی به مردم شریف و همیشه درصحنه ایران اسلامی است و خشنودی و رضایت آنان مهمترین سرمایه به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: اگر  رضایت مردم کسب شود می توان ادعا کرد که عملکرد خدمتگزاران نظام در راستای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

گراوند ادامه داد: به رغم مشکلات  مالی ناشی از تحریم‌ها کم‌ترین وقفه ای در مسیر توسعه کشور به‌خصوص استان بوشهر مشهود نیست و دشمنان نتوانستند توسعه کشور را متوقف کنند.

استاندار بوشهر اظهار داشت: با بهره‌گیری از تجربه دوران دفاع مقدس باید شرایط سخت اقتصادی امروز را به دوران طلایی استقلال اقتصادی و تامین نیازهای کشور تبدیل کرد.

وی افزود: اگر چه کشور  شرایط سختی را سپری  می‌کند اما با بهره‌گیری از تجربه زمان جنگ و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اجازه نمی‌دهیم کمترین ضربه و آسیبی به نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است وارد شود.

گراوند ادامه داد: در هفته دولت امسال بیش از ۵۰ پروژه با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شده است که تلاش مسئولان در راستای حل مشکلات مردم و تکمیل پروژه‌ها با وجود مشکلات و شرایط سخت اقتصادی  قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد:  روند ساخت پروژه‌های پل خور، جاده گناوه به میشان و جاده‌ گناوه به بندرریگ در دستور کار قرار دارد همچنین طرح مطالعاتی چهار بانده شدن جاده گناوه به بوشهرنیز  آغاز شده است.

استاندار بوشهر گفت: جاده گناوه - میشان یکی از طرح های مهم و  تاثیرگذار برای توسعه شهرستان گناوه است که به  استان فارس و مرکز کشور متصل می‌شود و با توجه به اینکه این شهرستان گردشگرپذیر است احداث این جاده می‌تواند در گردشگری و استفاده از ظرفیت دریا در حوزه تجارت و ارتباط با  استان‌های مرکزی با این بندر رونق بیشتری می‌گیرد.

وی با اشاره به دیگر طرح‌های شهرستان گناوه افزود: جاده گناوه – ریگ،  پل خور گردشگری گناوه در حال پیگیری است تا هر چه سریع تر به بهره برداری برسد همچنین مطالعه چهار خطه کردن جاده ساحلی گناوه ، ریگ - بوشهر نیز در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار بوشهر گفت:  شهرداری و شورای اسلامی شهر گناوه در کنار هم باشند  و وقت را از دست ندهند تا بتوان این شهر را که در حوزه های مختلف دارای ظرفیت های فراوان است بیش از پیش توسعه یابد و در این مسیر  هر چه از دستمان برآید انجام خواهیم داد.

وی در ارتباط با الحاق شهرک الغدیر به شهر گناوه افزود:  این موضوع پیگیری و در دستور کار قرار می‌گیرد.

گراوند گفت:  بعد از ۱۹ سال که این شهرک آسفالت شده  از فرماندار می‌خواهیم زمینه آسفالت همه معابر این شهرک را فراهم و اعتبار لازم به آن اختصاص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: درصورت مشارکت خیران یک آموزشگاه در این شهرک بصورت مشارکتی احداث می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌برداری از پروژه جاده گناوه - میشان گره‌های  زیادی را از این منطقه باز و توسعه روز افزون منطقه را ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: انتظار می‌رود با تاکید استاندار و تخصیص اعتبار لازم روند اجرای جاده گناوه - میشان در کمترین زمان انجام شود.

وی ادامه داد: آسفالت و گازرسانی به شهرک الغدیر از خواسته‌های ساکنان شهرک الغدیر است که انتظار می‌رود با الحاق این شهرک به شهر بسیاری از مشکلات آن برطرف شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

۶۱۶۴/۶۰۴۷/۶۰۴۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha