۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷
کد خبرنگار: 2588
کد خبر: 83457265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسوولان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی قرار دهند

۷ شهریور ۱۳۹۸، ۱۵:۴۷
کد خبر: 83457265
مسوولان شهیدان رجایی و باهنر را الگوی قرار دهند

مراغه - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه با اشاره به جایگاه معنوی شهدا گفت:  شهیدان رجایی و باهنر الگوی ساده زیستی برای مسوولان در نظام اسلامی هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم علی طالعی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته دولت افزود: اخلاص و روحیه جهادی شهیدان، در بین مسئولان نباید فراموش شده و از یاد برود.
وی ادامه داد: اگر امروز آمریکا با آن همه تظاهر به قدرت نمایی، در برابر نظام اسلامی زمینگیر شده، به برکت خون شهدا و وجود ولایت و رهبری است.
طالعی اضافه کرد: شهدا همواره مدافع بر حق نظام و انقلاب اسلامی و آرمان های متعالی آن در جامعه بوده و مظهر مجاهدت و ایستادگی هستند.
وی گفت: تجلیل و بزرگداشت یاد و ایثارگری های شهدا، باور زنده بودن آنان را در جامعه متجلی کرده و این امر باید ترویج و تبیین شود.
وی با اشاره به جریان شناسی گروه های سیاسی کشور افزود: گروهی از ابتدای شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی همراه و مدافع آرمان ها و ارزش های متعالی آن بوده و هستند.
وی ادامه داد: متاسفانه گروه هایی نیز مخالف و معاند نظام اسلامی بوده یا همانند جریان نفاق درصدد تضعیف و ضربه زدن به نظام، جامعه و انقلاب اسلامی هستند.
طالعی اضافه کرد: امروز نیز آحاد مردم و مسئولان پیام انقلاب اسلامی و شهدا را الگوی خدمت رسانی قرار داده و با روحیه جهادی تلاش و اهتمام کنند.
به گزارش ایرنا، به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان مزار شهدای مراغه غبارروبی، عطرافشانی و گلباران شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha