۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83458042
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دیدگاه دو نماینده مجلس در خصوص وزرای پیشنهادی رییس جمهوری

گرگان - ایرنا - دو نفر از نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی دیدگاه خود را در خصوص وزرای پیشنهادی رییس جمهور برای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت آموزش و پرورش عنوان کردند.

نماینده مردم شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی گفت: می توان ادعا کرد صنعت گردشگری به عنوان متنوع ترین و بزرگترین صنایع در جهان، مهمترین منبع درآمد و ایجاد فرصت های شغلی پایدار برای بسیاری از کشورهای دنیا است که در این زمینه کار زیادی پیش رو داریم. 



شهرام کوسه غراوی افزود: رشد و توسعه صنعت توریسم در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تحت مدیریت آقای مونسان مطلوب بوده است هرچند هنوز در حد ایده آل نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس با ابراز امیدواری نسبت به رای اعتماد نمایندگان ملت به مونسان، اظهار داشت: حوزه گردشگری در دوران مدیریت دکتر مونسان شاهد اقدامات مطلوبی بویژه در روستاها بوده است.
کوسه غراوی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال ایجاد و توسعه اقامتگاه های بومگردی حوزه شرق استان گلستان به خصوص در شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه باعث شد گردشگران داخلی بیشماری از مناطق بکر و زیبای منطقه دیدن کنند.
نماینده مردم شهرستان های شرق گلستان در مجلس افزود: در این حوزه ۶۶ واحد بوم گردی با اعتبار حدود ۶۰ میلیارد ریال افتتاح شده و نظیر این اقدامات را طی دوره مدیریت دکتر مونسان در اغلب نقاط کشور شاهد بودیم که به توسعه اشتغال پایدار و افزایش سرانه درآمد روستائیان منجر شد.
وی تصریح کرد: افزایش ۴۳ درصدی ورود گردشگران به کشور در دو سال اخیر، حذف روادید، صدو ویزای فوری، همکاری و توافق با کشورهایی مانند عراق برای توسعه گردشگری از جمله برخی اقدامات در دوران مدیریت مونسان بر سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.
در همین پیوند نماینده مردم علی آباد کتول و عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس گفت: توجه و اهمیت دادن به صنعت گردشگری و صنایع دستی می تواند در ایجاد اشتغال، رونق تولید و مهمتر از همه اقتصاد کشور موثر و ارزآوری خوبی داشته باشد.


اسدالله قره خانی افزود: عملکرد تقریبا دو ساله مونسان در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نشان داده که می تواند وزیر خوبی در وزارتخانه جدید باشد ضمن اینکه تعامل سازنده کاری با نمایندگان از نقاط قوت ایشان است.
قره خانی با بیان اینکه مونسان در دوره مدیریت خود توانست در بخش گردشگری تحول ایجاد کند، اظهار کرد: اطمینان دارم در دوره مدیریت ایشان شاهد حضور گردشگران بیشتری در نقاط مختلف ایران خواهیم بود.

 به گزارش ایرنا رییس جمهور چند روز پیش محسن حاجی میرزایی و علی اصغر مونسان را به ترتیب برای تصدی مسئولیت وزارت آمورش و پرورش و وزارتخانه جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مجلس معرفی کرد و جلسه رای اعتماد نمایندگان سه شنبه همین هفته برگزار می شود.

بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس، بعد از یک هفته از روزی که وزرا معرفی می شوند جلسه علنی مجلس برای رسیدگی و رای اعتماد به وزیران پیشنهادی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha