۹ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۲۰
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 83458460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برتری هنرجویان البرز در جشنواره هنرهای تجسمی کشور

کرج - ایرنا-  هنرجویان دختر هنرستان های فنی و حرفه ای استان البرز در مرحله کشوری بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای حائز چهار رتبه کشوری شدند.

بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای در رشته های گرافیک، فتوگرافیک، نمایش، سینما، پویانمایی، تولید برنامه های تلویزیونی، نقاشی، معماری داخلی، نقشه کشی معماری، صنایع دستی، طراحی و دوخت، تربیت کودک و صنایع چوب و مبلمان طی چند روز اخیر برگزارشد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: توسعه و تعالی رشته های فنی و حرفه ای، زمینه سازی برای پرورش استعدادها و خلاقیت های هنرجویان، آفرینش آثار هنری مطلوب در عرصه هنری و عملی توسط هنرجویان، معرفی توانمندی های هنرجویان از اهداف برگزاری این جشنواره کشوری است.

مهریار کرمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا از ارزیابی کیفیت آموزش های ارائه شده و کسب شایستگی های هنری در شاخه فنی و حرفه ای، ایجاد فضای رقابت سازنده بین هنرجویان برای بروز خلاقیت و ایده های نو در آموزش های فنی و حرفه ای به عنوان دیگر اهداف برگزاری این جشنواره مهم برشمرد.

 بیستمین جشنواره هنرهای تجسمی شاخه فنی و حرفه ای در ۱۴ رشته به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد.

هنرجویان البرز در قالب یک تیم ۶ نفره به این مسابقات اعزام شدند و با کسب یک رتبه اولی و سه رتبه سومی برای استان افتخار آفرینی کردند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز ازهنرجو سامره قاسمی گیلده ازهنرستان سعدی آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج با کسب رتبه اول در زمینه صفحه آرایی مصور در این جشنواره یاد کرد.

 وی ازهنرجو فاطمه هروی با کسب رتبه سوم در زمینه نقاشی با مداد رنگی و کیا نا کرمی با کسب رتبه سوم طراحی از هنرستان ولایت آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج به عنوان دیگر رتبه آوران البرزی در این جشنواره کشوری نام برد.

 کرمی تصریح کرد: هنرجویان فاطمه کشاورز ، مریم سادات و فرزانه صفری هم با کسب رتبه سوم در طراحی لباس دانش آموزی پسرانه از هنرستان شهیده ناهید فاتحی آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج در بیستمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی  شاخه فنی و حرفه ای رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

وی تاکید کرد: برنامه کیفیت بخشی بر اساس سند تحول در بخش فنی و حرفه ای برگزار می شود که  یکی از آنها جشنواره هنرهای تجسمی است.

استان البرز ۴۶۰ هزار دانش آموز دارد.

۲۸۱۹/ ۶۱۵۵

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha