رونمایی از ترکیب منتخب هفته دوم لیگ برتر؛ حضور پررنگ پرشورها

تهران- ایرنا- تراکتور در تیم منتخب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بیشترین نماینده را از آن خود کرده است.

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با صدرنشینی تیم‌های سپاهان و شهر خودرو به اتمام رسید. در این هفته ۱۶ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که ۷ گل آن در بازی تیم‌های نساجی و پیکان به ثمر رسید. در ادامه نگاهی به ترکیب منتخب این هفته می اندازیم. جایی که تراکتوری ها حضور پررنگی در آن دارند.

دروازه‌بان: یوسف بهزادی(ذوب آهن)
بعد از نمایش ضعیف «محمدباقر صادقی» در برابر الاتحاد و سایپا، خیلی زود نوبت به «یوسف بهزادی» رسید تا درون دروازه ذوب آهن بایستد. گلر فصل گذشته تیم شهر خودرو در مصاف با پارس جنوبی جم موفق شد اولین کلین شیت فصل را به ثبت برساند و معدود موقعیت های تیم میزبان را دفع کند. بهزادی می تواند با بازی که از خود به نمایش گذاشت در بازی های بعدی نیز به عنوان دروازه بان اول در درون قفس توری تیم منصوریان قرار بگیرد.

مدافعان: میثم تیموری(تراکتور)، محمدرضا خانزاده(تراکتور)، ایوب والی(فولاد)، مرتضی منصوری(سپاهان)
بازیکن مازاد استقلال و مهره مورد علاقه کارلوس کی‌روش برجسته ترین بازیکنان مصطفی دنیزلی در دیدار برابر پرسپولیس بودند. تیموری که در برابر نفت مسجدسلیمان هم نمایش امیدوار کننده ای داشت در برابر پرسپولیس عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد. او هم در کارهای دفاعی مطمئن بود و هم در فاز هجومی به کمک تیمش آمد. موقعیت عالی مسعود شجاعی از روی ارسال دقیق تیموری حاصل شد. خانزاده نیز در برابر تیم سابق خود عملکرد بی نقصی داشت. او به خوبی مهاجمین پرسپولیس را مهار کرد و باعث شد تا تیمش به دومین کلین شیت در دومین بازی فصل برسد.
در جدال دو تیم استقلال و فولاد، مدافع و کاپیتان فولاد یکی از بهترین های میدان بود. ایوب والی هم به خوبی توانست از پس شیخ دیاباته بربیاید و هم از دفاع کار بازی‌سازی را برای هم تیمی هایش انجام دهد.
در نهایت به مرتضی منصوری می رسیم. مدافع جدید تیم سپاهان که در سمت راست خط دفاعی بازی می کرد پایه گذار تنها گل مسابقه بود. او با یک ارسال درون پا، علی قربانی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا سه امتیاز دیگر به حساب طلایی‌پوشان واریز شود.

هافبک ها: علی اصغر عاشوری(نساجی)، احسان حاج صفی(تراکتور)، داریوش شجاعیان(استقلال)، سعید صادقی(شهر خودرو)
علی اصغر عاشوری در بازی نخست نساجی برای تیمش به میدان نرفت اما در جدال برابر پیکان ستاره تیمش بود. عاشوری که سابقه بازی برای تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان را هم دارد موفق شد هم یک گل بزند و هم یک پاس گل دهد تا نقش مهمی در برد تیم مهاجری ایفا کند.
 دیگر بازیکنی که در ترکیب منتخب قرار دارد احسان حاج صفی است. او با یک شوت فوق العاده، سه امتیازِ بازی بزرگ هفته را برای تیمش به ارمغان آورد. حاج صفی در سایر دقایق مسابقه نیز تلاش فراوانی داشت و یکی از مهره های تاثیرگذار مصطفی دنیزلی بود.
اما استقلال نیز در ترکیب منتخب هفته یک نماینده دارد. داریوش شجاعیان نه تنها پاس منجر به تک گل آبی ها را برای اسماعیلی ارسال کرد؛ بلکه در مابقی دقایق نیز به خوبی توانست در میانه میدان توپ را به چرخش دربیاورد و روی معدود موقعیت‌های استقلال تاثیرگذار بود.
در نهایت به سعید صادقی می رسیم. بازیکن جوانی که فصل گذشته هم در ترکیب شهر خودرو نمایش درخشانی داشت و مقابل شاهین توانست یکی از زیباترین گل های هفته را به ثمر برساند.

مهاجمان: رضا جبیره(صنعت نفت) و سعید واسعی(پیکان)
بعد از حضور چند دقیقه ای در دیدار برابر فولاد، جبیره در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به ترکیب اصلی آمد. جبیره در دقیقه ۵ موفق شد با زیرکی دروازه حبیب فرعباسی را باز کند. جبیره در ادامه دقایق بازی نیز خط دفاعی نفت را آزار داد.
 دیگر بازیکن برجسته در خط حمله سعید واسعی بود. شماره ۱۰ جدید پیکان علی رغم شکست تیمش در برابر نساجی، هم یک گل زیبا را وارد دروازه نساجی کرد و هم بارها با حرکات انفرادی خود در دقایق پایانی تیمش را در آستانه گل چهارم قرار داد.
به جز این بازیکنان محمدرشید مظاهری، محمد طیبی، سیاوش یزدانی، علی شجاعی، علی قربانی و ... می توانستند در این ترکیب جای داشته باشند.

سرمربی: مصطفی دنیزلی (تراکتورسازی)

بعد از حدود ۱۳ سال دوباره مقابل پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد دومین برد خود را در برابر این تیم جشن بگیرد. تیم او برنده بازی بزرگ هفته شد و توانست اولین باخت فصل را به تیم پرطرفدار تهرانی تحمیل کند. با این اوصاف باید افندی را بهترین مربی هفته دانست؛ بالاتر از محمدرضا مهاجری که تیمش با نتیجه ۴ چهار بر سه از سد پیکان گذشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha