۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۵
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 83460694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک ۲۰ میلیارد ریالی اردبیلی‌ها به دانش آموزان نیازمند

اردبیل - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مردم این استان تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال در طرح جشن عاطفه‌ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این نهاد کمک کرده‌اند.

به گزارش ایرنا ، صفر توحیدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: یک میلیارد ریال از این کمک‌ها به صورت نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بوده است.

وی اظهار داشت: کمک‌های نقدی نیکوکاران در اختیار خانوارهای دانش‌آموزان نیازمند قرار می‌گیرد تا در تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز فرزندان خود برای ادامه تحصیل اقدام کنند.

او بیان کرد: با توجه به حجم مشکلات و همچنین هزینه سنگین لوازم تحریر و کتب درسی،  دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در آستانه آغاز سال‌تحصیلی جدید همچنان چشم انتظار کمک‌های مردم و خیرین هستند.

وی از وجود ۶ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در این استان خبر داد و اضافه کرد: مرحله دوم و نهایی این جشن چهارشنبه دهم مهرماه در هزار و ۲۰۰ مدرسه استان برگزار می‌شود و برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خیرین ۱۸۰ هزار پارکت با شعار "رنگ مهر رویایی را بسازیم" در بین دانش‌آموزان استان توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه پارسال دانش‌آموزان استان اردبیل در جشن عاطفه‌ها بیش از ۱۵ میلیارد ریال به همنوعان خود کمک کرده بودند، ادامه داد: کمک‌های جمع‌آوری شده در اختیار دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس قرار خواهد گرفت.

توحیدی ترویج فرهنگ احسان و انفاق در بین کودکان و نوجوانان را از جمله اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس عنوان کرد و گفت: این کار علاوه بر یادگیری کودکان در دستگیری از نیازمندان و مستمندان باعث همبستگی مردم و رفع محرومیت از جامعه می‌‍شود.

وی افزود: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ کمیته امداد پل ارتباطی آسان و راحت برای همه اقشار مردم است که می‌توانند انتقادات، پیشنهادات، مشکلات و نوع کمک‌های خود اعم از نقدی و غیرنقدی را به نیازمندان از این طریق اعلام کنند تا همکاران ما با مراجعه به آنها کمک‌های خیرین را دریافت کنند.

او بیان کرد: همچنین مردم با استفاده از کد آنی #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند در زمان برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک‌های خود را برای تامین لوازم تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در اختیار این نهاد قرار دهند.

۳۸ هزار خانوار با جمعیت حدود ۷۴ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد هستند.

۶۱۳۰/۶۰۱۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha