۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۹:۳۳
کد خبرنگار: 1168
کد خبر: 83461004
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گلزنی فوتسالیست ارومیه‌ای در فینال مسابقات دانش‌آموزی آسیا

ارومیه- ایرنا- رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: «بلال اسماعیلی» به عنوان یکی از سه بازیکن ارومیه‌ای حاضر در ترکیب تیم ملی دانش‌آموزی ایران در مسابقات ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا در دیدار فینال مقابل تایلند موفق به گلزنی شد.

حسین همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی ایران در دیدار فینال این مسابقات با نتیجه پنج بر ۲ از سد تایلند میزبان گذشت و قهرمان نخستین دوره این مسابقات شد.

وی بیان کرد: گلهای این دیدار را سجاد بخشیان، سجاد هاشم‌پور، بلال اسماعیلی، امیرحسین زینعلی و مهدی یاری به ثمر رساندند.

وی ادامه داد: «بهزاد رسولی»، «محمد شکری» و «بلال اسماعیلی» سه فوتسالیست ارومیه‌ای حاضر در ترکیب ۱۲ نفره تیم ملی دانش‌آموزی ایران در این کارزار آسیایی بودند.

رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: بلال اسماعیلی، سابقه عضویت در تیم ملی زیر ۲۰ سال جوانان ایران را نیز دارد و به تازگی به همراه این تیم موفق به کسب مقام سوم مسابقات قهرمانی آسیا در تبریز شده است و سالار آقاپور دیگر بازیکن ارومیه‌ای نیز آقای گل آسیا شناخته شد.

همتی بیان کرد: همچنین سالار آقاپور و بلال اسماعیلی ۲ فوتسالیست ارومیه‌ای سال گذشته در رقابت‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین حضور داشتند و موفق به زدن پنج گل ارزشمند و پیروزی بخش برای تیم ملی ایران شدند.

تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی ایران در دور مقدماتی با پیروزی مقابل تیم‌های تایلند و اندونزی به جمع چهار تیم برتر و دیدارهای نیمه‌نهایی رسیدند و در این مرحله نیز با پیروزی مقابل چین راهی فینال شدند.

یاشار مطلب‌زاده به عنوان سرمربی، حسین شمس مدیر فنی، جواد فهیمی‌راد سرپرست و یعقوب فیل‌گوش به عنوان مربی دروازه‌بان، تیم ملی فوتسال دانش‌آموزی را در این رویداد مهم آسیایی همراهی می‌کردند.

۷۱۵۶/۶۱۸۵/

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha