۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 83464440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز خراسان شمالی نیازمند کمک خیران هستند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز زیر پوشش این نهاد، نیازمند کمک خیران و نیکوکاران برای خرید لوازم‌التحریر و دیگر اقلام در آستانه سال تحصیلی جدید هستند.

مجید الهی راد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای کمک به دانش آموزان نیازمند  از زمان آغاز جشن عاطفه‌ها /۸ شهریور/ تاکنون افزون بر چهار میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری شده است.

وی گفت: امسال ۱۱۳ پایگاه برای جمع آوری کمک های خیران و مردم نیکوکار استان در شهرهای مختلف برپا شده است که از این تعداد ۸۵ پایگاه در مراکز نیکوکاری و مابقی در دفاتر کمیته امداد و چادرهای موجود در میادین اصلی سطح شهر استقرار یافته اند.

الهی راد گفت: پیش بینی می شود امسال افزون بر ۳۰ میلیارد ریال کمک از سوی خیران و مردم نیکوکار استان برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شود.

وی از برنامه ریزی برای جمع آوری کمک حداکثری از سوی خیران سطح استان و کشور برای این دانش آموزان خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم سرانه کمک حداقلی را که به میزان دو میلیون ریال برای هر دانش آموز است توسط خیران جمع آوری کنیم.

الهی راد با اشاره به جمع آوری کمک های خیران به دانش آموزان در قالب جشن عاطفه ها تا پایان شهریورماه، اظهار داشت: این جشن همزمان با دهه اول مهر ماه نیز به‌منظور گسترش فرهنگ انفاق و نیکوکاری در مدارس استان اجرا می‌شود.

 وی هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ انفاق و کمک به همنوعان در بین خانواده‌ها نیازمند عنوان کرد تا این دانش آموزان نیز سال تحصیلی جدید را در شرایط خوبی آغاز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از خیران و مردم نیکوکار استان خواست تا حد امکان کمک های خود را صورت نقدی  پرداخت کنند تا بتوانند اقلام تحصیلی دانش آموزان را به صورت نو و به میزان نیاز برای آنها تهیه کنند.

وی یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه پرداخت تلفن همراه با شماره #۵*۰۵۸*۸۸۷۷*و یا شماره‌حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

به گزارش ایرنا سال گذشته ۲۴ میلیارد ریال در جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیاز مند زیر پوشش این نهاد جمع آوری شد.

خراسان شمالی در ردیف استان های با سرانه پایین درآمدی است.

۱۶۵ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه در سال تحصیلی جدید مشغول به تحصیل می شوند.

ط/ ۶۰۴۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha