۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85409921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۵ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان شمالی دایر شد

۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبر: 85409921
۲۲۵ پایگاه جشن نیکوکاری در خراسان شمالی دایر شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: ۲۲۵ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های مردمی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در این استان دایر شد.

مجید الهی راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد؛ ۶۵ پایگاه در مدارس منتخب، ۱۴۵ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۱۵ پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان دایر شد.

وی شعار امسال هفته احسان و نیکوکاری را «پویش عید همدلی» عنوان کرد و افزود: مراسم محوری امروز در آموزشگاه حاج قاسم سلیمانی در بجنورد با حضور شماری از مسوولان، خیران و دانش آموزان برگزار شد که از تمامی نیکوکاران می خواهیم در راستای کمک به نیازمندان در این مهم مشارکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ادامه داد: تمامی مصلا های استان روز جمعه نیز میزبان پایگاه های جشن نیکوکاری خواهند بود.

وی با بیان اینکه به نوعی جمع‌آوری کمک های نیکوکاران برای کمک به نیازمندان از اول بهمن ماه در استان آغاز شده است افزود: در هفته احسان و نیکوکاری در سال گذشته ۸۶ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده بود که از این میزان ۱۲ میلیارد ریال از سوی مدارس بوده است.

الهی راد تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال نیز تا بیش از ۹۰ میلیارد ریال کمک جمع آوری شود.

وی افزود: همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره‌ کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ پل های ارتباطی برای دریافت کمک های مردمی است.

هفته نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه به منظور جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند برگزار می شود که جمع آوری و توزیع آن توسط کمیته امداد صورت می گیرد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha