۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1464
کد خبر: 83485399
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لازمه حل مشکلات استفاده از فرهنگ دفاع‌مقدس است

۳۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵
کد خبر: 83485399
لازمه حل مشکلات استفاده از فرهنگ دفاع‌مقدس است

یزد - ایرنا- فرماندار مهریز گفت: برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه که از سوی دشمنان نظام اسلامی به مردم تحمیل شده است باید از فرهنگ هشت سال دفاع‌مقدس استفاده کنیم.

رضا زارع‌زاده مهریزی روز یکشنبه در اولین روز از هفته دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان  افزود: راه برون‌رفت از جنگ روانی و اقتصادی آمریکا و اذنابش،فقط  تکیه به ایمان، اخلاص و خدمت صادقانه به مردم است .

وی ادامه داد: در هشت سال  دفاع مقدس با وجودی که تحریم بودیم و حمله نظامی دشمنان وجود داشت رزمندگان اسلام با قدرت ایمان و همدلی  بر تمام توطئه‌ها پیروز شدند.

فرماندار مهریز اظهار داشت: امروز که توطئه‌های دشمنان نسبت به گذشته به اوج خود رسیده تاکنون با مقاومت مردم و مسئولان شکست خورده است.

زارع‌زاده مهریزی بیان داشت:  باید به مردم خدمت کرد و حل و فصل مسائل و مشکلات آنها را محور فعالیت و اقدام دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: اگر فرهنگ عصر دفاع‌مقدس در جامعه نهادینه شود هیچ دشمنی به اهداف خود نمی‌رسد.

سرهنگ علی اصغر سلمانی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب  به جنگ اقتصادی متوسل شده‌اند که باید با عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری بر آنها پیروز شد.

در این مراسم  امام جمعه ، مدیران و تعدادی از مردم حضور داشتند و رژه یگان‌های موتوری در جوار حسینیه شهدای گمنام مهریز برگزار شد.

به مناسبت بزرگداشت سی و نهمین سالگرد سال دفاع‌مقدس ۵۰ عنوان ویژه برنامه در شهرستان مهریز با همکاری پایگاه‌های مقاومت و بسیجیان در شهر و مناطق روستایی بخش مرکزی از امروز یکشنبه آغاز شد.

مهریز ۲۵ هزار بسیجی دارد و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .

۷۵۴۱/ ۲۰۴۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha