۷ مهر ۱۳۹۸، ۸:۱۵
کد خبرنگار: 1464
کد خبر: 83494998
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تفکر بسیجی و مدیریت جهادی راهگشای مشکلات است

یزد - ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: تفکر بسیجی و مدیریت جهادی راهگشای حل بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی است، باید اقشار مختلف مردم برای ترویج آن و نیز رفع مشکلات تلاش کنند.

سرهنگ علی‌اصغر سلمانی  شنبه‌شب به مناسبت آخرین روز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان پایگاه شهید دستغیب شهرستان افزود: جنگ تمام عیار اقتصادی حربه‌نهایی برای ضربه‌زدن به نظام است که با هوشیاری و بصیرت بسیجیان خنثی می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکا با همدستی برخی دولت‌های منطقه از هیچ تلاشی برای شکست‌ انقلاب‌ اسلامی دریغ نکرده است، قطعا در جنگ‌اقتصادی همانند نظامی و سیاسی شکست می‌خورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  مهریز تاکید کرد: بسیج از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است و دشمنان نظام ایران می‌خواهند جوانان ما در جامعه و کشور دچار ناامیدی و عقب‌افتادگی باشند.

سلمانی با بیان اینکه شکست دشمنان در سال‌های پس از انقلاب همه حکایت از وجود تفکر و عمل بسیجی در میان اقشار مختلف مردم دارد اظهار داشت: همین تفکر باعث سرافرازی ایران در برابر دشمنان قسم خورده اسلام شده است و با صلابت و ثبات‌قدم به راه خود ادامه می‌دهند.

این رزمنده هشت‌ سال دفاع‌مقدس گفت: مردمی بودن از جمله ویژگی است که به موفقیت بسیج دلالت دارد و باعث رشد آن در تمامی صحنه‌ها و حاکمیت این تفکر در جامعه شده است.

 سلمانی، رسالت بسیج را حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور گفتمان بسیجی در جامعه دینی بر اساس منویات ولایت‌فقیه دانست.

مهریز ۲۵ هزار بسیجی دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

۷۵۴۱/ ۲۰۴۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha