روشندل: اقتدار نظامی امروز ایران به واسطه جوانان مومن و انقلابی است

تهران- ایرنا- رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی، علمی و ... به واسطه حضور جوانان مومن، انقلابی و باانگیزه حاصل شده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ارتش، در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام «دانش‌پژوهی، معرفت، جوانان و سربازان» نامگذاری شده، محفل انس با قرآن کریم و تقدیر از سربازان نمونه ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور حجت الاسلام والمسلمین روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.

حجت الاسلام روشندل در این مراسم و در جمع سربازان ستاد نیروی پدافند هوایی گفت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی، علمی و ... به واسطه حضور جوانان مومن، انقلابی و باانگیزه حاصل شده است.

 وی با اشاره به نقش مهم نسل جوان در جامعه افزود: نسل جوان قبل از انقلاب در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستاد و بعد از پیروزی انقلاب قائله‌های منافقان را در نقاط مختلف کشور خاموش و هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جوانان امروز را بصیرتر و انقلابی‌تر از جوانان نسل‌های گذشته دانست و ادامه داد: اگر امروز دشمن بخواهد تجاوز و تعدی به مرزهای این کشور انجام دهد، جوانان آماده‌تر از نسل گذشته عمل خواهند کرد؛ همان‌طور که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) وارد میدان شدند و دشمن را شکست دادند.

در این محفل نورانی انس با قرآن کریم محمدجواد طبری قاری برتر نیروهای مسلح، قاری مصطفی اویس قرنی از سربازان وظیفه و گروه تواشیح و همخوانی طاها به اجرای برنامه پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha