امنیت به توسعه سیاسی و اقتصادی کمک می‌کند

شهرکرد- ایرنا- معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش رزمندگان و نیروهای مسلح در ۸ سال دفاع مقدس گفت: امنیت به توسعه سیاسی و اقتصادی کمک می‌کند.

احمد غلامی روز چهارشنبه در آیین معارفه دادستان نظامی چهارمحال وبختیاری افزود: امنیت از نیازهای اساسی و ضروری بشراست و در همه نظام‌ها ایجاد این امنیت بر عهده نیروهای مسلح است.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت امنیت بر زندگی اجتماعی و فردی بدیهی و ضروری است، اظهار داشت: بدون امنیت توسعه سیاسی و اقتصادی کشور ممکن نیست.

این مسوول سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: در جمهوری اسلامی اهمیت نیروهای مسلح برای مردم مشهود است و مردم قدردان ایثارگری و زحمات این نیروها هستند.

غلامی به خدمت سالم و صادقانه از سوی نیروهای نظامی در کشور تاکید کرد و افزود: توفیق خدمت صادقانه نیروهای مسلح زمانی ممکن می‌شود که این نیروها از سلامتی کامل برخوردار باشند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: همه کارگزارن نظام با پذیرفتن سمت و منصب در نظام جمهوری اسلامی امانتدار مردم می شوند و این کارگزاران به خصوص در سمت قضاوت و داوری باید از عدالت برخوردار باشند.

به گفته وی، سازمان قضایی نیروهای مسلح در حوزه پیشگیری نسبت به سازمان‌های دیگر پیشگام بوده است و از ۲۰ سال گذشته فعالیت پیشگیرانه را آغاز کرده‌است.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات "حشمت‌الله جوکار "تقدیر و "سید علی سید حقی" به عنوان دادستان نظامی استان چهارمحال وبختیاری معرفی شد.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha