۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 786
کد خبر: 83491549
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مظفری: ایفای نقش درجنگ اقتصادی از اولویتهای مورد تاکید است

کیش - ایرنا- مدیرعامل منطقه آزاد کیش تصریح کرد: ایجاد زیرساختهای اقتصادی، تسهیل در امور، گره گشایی از مشکلات مردم، اصلاح فرآیندها و ایفای نقش در جهاد و جنگ اقتصادی از اولویتهای مورد تاکید سازمان منطقه آزاد کیش است.

به گزارش ایرنا "غلامحسین مظفری" در آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران افزود: جنگ اقتصادی جنگی فراگیر و سخت است و در این میدان همه مردم، بویژه یاران دوران دفاع مقدس وظیفه ای مهم، سنگین و بزرگ برعهده دارند، وظیفه ای که نه تنها کمتر از دوران دفاع مقدس نیست بلکه بیشتر و مهمتر است. 

وی، تلاش برای حل مشکلات جامعه را جهاد مقدس دانست و افزود: فشارهای ناشی از مسائل اقتصادی چندین برابر فشارهای جنگ است و منطقه آزاد کیش با توجه به ظرفیتها و توانمندیهای اقتصادی باید برای ایفای نقش تاریخی خود از یکسو زیرساختهای اقتصادی را تقویت کند و از دیگر سو با بهره گیری از قابلیتهای موجود و تامین منابع، در زمینه افزایش تولید و حل مشکلات محلی و ملی گام بردارد.

  مظفری همچنین اصلاح امورسازمان منطقه آزاد، رسیدگی به رفاه، تسهیل در امور اداری و  اجرایی، تلاش برای حل مشکلات مردم، استفاده درست و کاربردی از اختیارات را مورد تاکید قرار داد و افزود: مهم این است که امور بنحو احسن انجام گیرد و از منابع موجود به بهترین شکل برای پیشبرد امور جامعه و رونق اقتصادی استفاده شود. 

 مدیرعامل منطقه آزاد کیش،  وجود فضای همدلی و همراهی در این منطقه را فرصتی بی نظیر توصیف و تاکید کرد: از این فرصت باید در جهت حل مسائل و ایجاد تحول در بخشهای مختلف استفاده شود و این وظیفه همه ما در جنگ اقتصادی است. 

وی اضافه کرد: با همدلی و همراهی همه مردم، شاهد اتفاقات خوبی در رونق و شکوفایی کیش خواهیم بود و با توجه به اینکه این همدلی و همراهی و در کنار هم بودن در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شد از مرزهای جغرافیایی، ارزش ها و باورهای اعتقادی خود دفاع کنیم٫ امروز نیز با این باور هستیم که در شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور، با کمک به یکدیگر این مرحله را با موفقیت پشت سر می گذاریم.

 آیین تجلیل از جانبازان،ایثارگران و یاران دفاع مقدس چهارشنبه شب با حضور ایثارگران، جانبازان، خانواده های شهدا، جمعی از مسئولان منطقه آزاد کیش در مرکز همایشهای بین المللی این جزیره برگزار شد و در پایان از یاران دفاع مقدس تجلیل و تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha