۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱
کد خبرنگار: 1223
کد خبر: 83491766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 دوران ۸ سال دفاع مقدس عزت‌آفرین بود

بجنورد- ایرنا- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر انتقال مفاهیم دوران هشت دفاع مقدس به نسل‌های بعدی تاکید کرد و گفت: این دوران برای ما عزت‌آفرین بود.

به گزارش ایرنا؛ سردار مرتضی قربانی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بجنورد اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی، دشمن با تمام قوا به کشور ما حمله کرد اما رزمندگان با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردند و پیروز میدان شدند.

وی قدرت و عظمت امروز کشور را نتیجه از جان گذشتگی شهدا و رزمندگان دانست و افزود: هفته دفاع مقدس، نشان سربلندی سرفرازی و عزت ملت ایران است.

سردار قربانی با تاکید بر ارج نهادن هرچه بیشتر نظام به پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس، گفت:  آنها پرچمدار مقاومت در دوران دفاع مقدس بودند و بنابراین باید از آنها نسبت به انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل های آینده بیشتر بهره برد.

وی گفت: امروز دشمنان تمام قد در مقابل کشور ما قد علم کرده اند اما به برکت ولایت فقیه و شجاعت رزمندگان اسلام، قدرت مقابله با نظام و مردم را ندارند.

استاندار خراسان شمالی نیز در این همایش اظهار داشت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با نگاه بلند امام راحل در طول هشت سال دفاع مقدس در ابتدای انقلاب و پس از آن با رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری به وجود آمد و این مسیر ادامه دارد.

محمدعلی شجاعی جایگاه امروز کشور را نتیجه رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: عزت و افتخار امروز کشور ما فقط با بزرگمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان به دست آمده است.
وی گفت: مسئولان اجرایی کشور باید نگاهی به این رشادت‌ها و پایمردی‌ها داشته و در انجام وظایف خود نسبت به نظام و مردم در مسیری که مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند با خلوص نیت حرکت کنند.
ط/ ۶۰۴۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha