هیوا لهونیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مطابق این هدف گذاری تمام خدمات مربوط به مشترکان برق در استان، الکترونیکی و به صورت غیر حضوری ارائه میشود که نقش مهمی در سرعت انجام خدمات و کاهش هدر رفت وقت خواهد داشت.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از امور برق استان نیز تا پایان امسال مکانیزه میشود، افزود: به طور کلی کاغذ را از فرآیندهای کاری خود حذف و بایگانی مشترکان نیز به صورت الکترونیکی در میآید.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: صرفه جویی در مصرف هزینهها و عدم نیاز به مراجعه حضوری مشترکان از مهمترین مزایای مکانیزه و الکترونیکی کردن خدمات این شرکت است.
لهونیان از در دست اجرا بودن طرح چشم انداز اصلاح ولتاژ شبکه توزیع برق (چاوش) در استان خبر داد و گفت: براساس این طرح، برای تمام نقاط شبکه ابزار اندازهگیری خواهیم داشت تا به صورت مستمر وضعیت ولتاژ شبکه سنجش و بررسی شود.
وی با بیان اینکه مطلوب بودن ولتاژ، شاخصی برای استاندارد بودن شبکه برق است، تاکید کرد: تلاش ما این است در مدت سه ماه ابزارهای سنجش را مستقر و شبکه را طی ۲ سال به طور کامل اصلاح کنیم.
شرکت توزیع نیروی برق کردستان به ۶۵۰ هزار مشترک در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و ادارات خدمات میدهد و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان از خدمات این شرکت بهرهمند هستند.
۷۳۵۵/۹۱۰۲
نظر شما