آزاد حکمت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اپراتورهای ۱۱۸ مخابرات استان از این تعداد به ۲ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۵۷۲ تماس پاسخ و خدمات مورد نیاز مشترکان را ارائه دادند.
وی مدت زمان پاسخگویی اپراتورهای ۱۱۸ مخابرات استان به مشترکان را ۱۶ ثانیه اعلام کرد و افزود: زمان انتظار برای پاسخ به تماسها نیز چهار ثانیه و هشت دهم ثانیه بوده است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: مابقی تماسهای دریافت شده به دلیل مشکلات سیستمی، قطع تماس توسط مشترک، اشتباهی بودن یا ترافیک خطها پاسخ داده نشده است.
حکمت تعداد تماسهای ورودی با سامانه ۲۰۲۰ را در نیمه اول امسال، ۱۹۲ هزار و ۴۷۶ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد به ۱۷۷ هزار و ۷۸ تماس مشترکان پاسخ داده شد.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان انتظار برای پاسخ به تماس مشترکان توسط این سامانه ۱۶ ثانیه و مدت پاسخگویی ۱۴۰ ثانیه بوده است، اضافه کرد: تماس با سامانه ۲۰۲۰ در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.
استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، دارای ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است.
در حال حاضر یک هزار و ۶۰۱ روستای کردستان از خدمات ارتباطی مخابرات بهرهمند هستند و ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۴۸۸ هزار و ۷۷۹ خط آن با ضریب نفوذ ۳۰ درصد مشغول بکار است.
۷۳۵۵/۹۱۰۲
نظر شما