۷ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۵۶
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 83495850
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

نرخ بلیت اتوبوس‌های مسافری از زنجان به مرز خسروی تعیین شد

زنجان - ایرنا - نرخ بلیت اتوبوس‌های حمل و نقل مسافری این استان برای جابجایی زائران به مرز خسروی اعلام شده است و متقاضیان می‌توانند متناسب با موقعیت اقتصادی، نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

مسئول انجمن صنفی شرکت مسافربری استان زنجان  روز یکشنبه در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این مبنا نرخ کرایه بلیت اتوبوس های وی آی پی، کلاسک و عادی متفاوت بوده و شهروندان زنجانی می توانند نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

حسن امیریان افزود: نرخ بلیت اتوبوس های وی آی پی، ۱۷۰ هزار تومان، اتوبوس های کلاسیک ۳۲ نفره ۱۳۰  هزار تومان  و اتوبوس های ویژه عادی ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

این مسئول ادامه داد:نرخ مربوط به جابجایی زائران عتبات عالیات ناوگان مسافری این استان در مقایسه با سال گذشته تفاوتی نداشته و  شهروندان زنجانی می تواند  هم بصورت اینترنتی به نشانی  payaneha.ir    و حضور دفاتر مسافر بری تهیه کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته پیک جابجایی زائران اربعین از ۱۶ مهر امسال  به مقصد مرز خسروی آغاز می شود که ا ین ورند چند روز پس  از اربعین نیزادامه دارد.

 به گفته امیریان نرخ بلیت عادی اتوبوس های مسافربری استان نیز  نسبتبه مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی نداشته و خدمات رسانی به گروههای هدف همچنان تداوم دارد.

وی یادآوری کرد: همه ساله این نوع نرخ ها در تعطیلات نوروزی ۲۰ درصد افزایش می یابد اما پس از این مدت به روال قبلی خود باز می گردد که این مهم در راستای خدمات رسانی بهینه است.

امیریان افزود:  مسافران حمل و نقل عمومی بین شهری در استان زنجان نیز می توانند در صورت مشاهده هر تخلفی مورد را با شماره ۳۳۷۷۸۰۵۰ و با پیش شماره ۰۲۴  شکایات وو یا موارد احتمالی را اعلام کنند.
استان زنجان با ۴۰ شرکت فعال حمل و نقل مسافر دارای ۱۵۷ دستگاه اتوبوس مسافربری است که از این تعداد ۵۵ دستگاه وی آی پی است.
علاوه بر این ۴۰۰ دستگاه سواری بین جاده ای نیز در استان مسافران را جابجا می کنند.

۹۶۴۶/۸۰۶۸

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha