۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1273
کد خبر: 83496518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشکسوتان جهاد و شهادت در میاندوآب تجلیل شدند

مهاباد- ایرنا- همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان عرصه‌های جهاد و شهادت به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان دوران دفاع مقدس و جمعی از مسوولان در میاندوآب برگزار شد.

فرماندار میاندوآب روز دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: این شهرستان خط مقدم جبهه در طول جنگ تحمیلی بود و هر روز مورد بمباران هوایی رژیم بعثی قرار می‌گرفت و رزمندگان زیادی جان خود را در این منطقه از دست داده و شهید شدند.
مهدی قهرمانی افزود: یکی از توطئه‌های دشمن در شرایط کنونی به هم زدن اتحاد و همدلی بین مردم و مسوولان است که با مطرح کردن موضوع شیعه و سنی به ویژه در آذربایجان‌غربی که رنگین کمان اقوام است، به این مسائل دامن می‌زنند.
وی با بیان اینکه وحدت حاکم در آذربایجان‌غربی در کل کشور مثال‌زدنی است، اضافه کرد: عده‌ای نیز در این میان با سوء استفاده از خلاهای ایجاد شده به دنبال اختلاف‌افکنی هستند که باید در این زمینه هوشیار بود.
فرماندار میاندوآب ادامه داد: رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی رزمندگان در طول جنگ تحمیلی از یادها نمی‌رود و اگر این جانفشانی‌ها نبود، اکنون انقلاب اسلامی ایران به این جایگاه نمی‌رسید.
فهرمانی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در ۴۱ سال عمر خود همیشه در برابر توطئه تحریم‌ دشمنان مقاومت کرده است و از این پس نیز سرافرازانه از این جنگ اقتصادی بیرون خواهد آمد.
در این جلسه از تعدادی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت میاندوآب با اهدای لوح،  تجلیل شد.

میاندوآب در طول هشت سال دفاع مقدس ۸۵۰ شهید و بیش از ۳۰۰ جانباز و ایثارگر و آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌است.

۹۸۷۱/۶۱۸۵/۲۰۹۳

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha