ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم: تابع دستورات مربی هستم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران گفت: با وجود آمادگی از لیست اعزام به رقابت‌های قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در تایلند خط خوردم اما به خاطر منافع تیم، تابع دستورات مربیان بودم.

«امیر حقوقی» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار ماه در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی وزنه‌برداری مردان ایران بودم و تمرینات را به صورت جدی سپری می‌کردم اما در پایان نام من در لیست اعزامی قرار نگرفت. در دسته ۱۰۲ کیلوگرم من و «رضا بیرالوند» بودیم که با تصمیم کادر فنی «رضا دهدار» به این دسته آمد و من در لیست رزو قرار گرفتم. خوشحالم که دهدار توانست تنها مدال طلای ایران در این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.

او با بیان اینکه برای منافع تیم و دوری از حاشیه اعتراضی به خط خوردن نداشتم، عنوان کرد: رکوردهایم به گونه‌ای بود که اگر به تایلند می‌رفتم عملکرد چشمگیری داشتم اما در وزنه‌برداری و ورزش مربی حرف اول و آخر را مربی می‌زند. من هم تابع دستورات مربی بودم و امیدوارم در دیگر تورنمنت های بین‌المللی توانایی‌های خودم را به نمایش بگذارم.

حقوقی وزنه‌بردار ملی‌پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم است که در مسابقات قهرمانی آسیا که سال ۲۰۱۹ در شهر «نانگبو» کشور چین برگزار شد توانست مدال نقره کسب کند. او همچنین در رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری جهان که سال ۲۰۱۸ در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد عنوانی بهتر از دوازدهم را به دست نیاورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha