رونمایی از برنامه حریف تیم ملی ایران؛ آنها از فردا شروع می کنند

تهران- ایرنا- کاروان تیم ملی کامبوج برای دیدار با ایران در چارچوب دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین شنبه به سمت تهران حرکت می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران روز هجدهم مهرماه در چارچوب دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ناشناخته کامبوج برود. این دیدار در حالی به انجام خواهد رسید که اردی تیم کامبوج برای دیدار با ایران و عراق، از فردا آغاز خواهد شد.

شاگردان فلیکس دالماس اسپانیایی روز شنبه کامبوج را به مقصد ایران ترک خواهند کرد. آنها پس از تساوی یک بر یک مقابل هنگ کنگ و شکست یک بر صفر در برابر بحرین، می‌بایست نخستین بازی خارج از خانه خود را مقابل تیم مارک ویلموتس برگزار کنند. این تیم با ۱۲ تغییر نسبت به اردوی قبلی به مصاف ایران می‌آید و مهم ترین غایب آنها چان واتاناک، بازیکن خط حمله است که در یک بازی  باشگاهی دچار آسیب دیدگی شد. در اردوی پیش روی کامبوج ۲۶ بازیکن حضور خواهند داشت.

کامبوج هم اکنون تیم صد و شصت و نهم رده بندی فیفا به حساب می‌آید و بعید به نظر می‌رسد که بتواند مقابل ایران عرض اندام داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha