۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83500040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲ نمایشگاه کتاب در کشور برگزار می‌شود

۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبر: 83500040
۳۲ نمایشگاه کتاب در کشور برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال ۳۲ نمایشکاه کتاب در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

قادر آشنا روز چهارشنبه در آیین گشایش نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان اظهار داشت: سال گذشته ۲۸ نمایشگاه استانی کتاب در کشور برگزار شد که ۶۰ میلیارد تومان کتاب از طریق این نمایشگاه‌ها به فروش رفت.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۳۲ نمایشگاه کتاب در ۳۱ مرکز استان و یک شهرستان برپا می‌شود ضمن اینکه در ۱۸ نمایشگاه کشورهای مختلف نیز حضور خواهیم داشت.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی کشور با بیان اینکه نمایشگاه‌های امسال از استان کردستان شروع شد،  گفت: نمایشگاه کتاب خراسان شمالی نیز در حال افتتاح است.

آشنا یادآور شد: نمایشگاه‌های کتاب فقط مختص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل آن در استان‌ها نیست بلکه عزم جدی تمام ادارات و استانداری‌ها را می طلبد و همه باید پای کار باشند.

وی از بانک شهر به عنوان بانک عامل نمایشگاه کتاب تقدیر و اضافه کرد: بانک شهر داوطلبانه به این عرصه ورود پیدا کرده و زحمات بسیاری در این زمینه متقبل می‌شود.

نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردستان از ۱۰ تا ۱۵ مهر امسال برای عرضه ۸۰ هزار و ۸۳۷ عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه های سنندج با حضور ناشران داخلی و خارجی برپا می‌شود.
۷۳۴۸/۹۱۰۲ 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha