سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر: با تیمی جوان وارد لیگ برتر می‌شویم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر که برای نخستین‌ بار وارد لیگ برتر می‌شود، گفت: با توجه به بودجه‌ای که داریم با تیمی جوان وارد لیگ می‌شویم.

«سیامک ویسی» سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره برنامه این تیم جهت حضور در لیگ برتر کشور اظهار داشت: با توجه به بودجه‌ای که داریم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. برنامه ما این است که بتوانیم با ترکیبی از بازیکنان جوان وارد لیگ شویم و به جوان‌ترهای بسکتبال هم فرصت بدهیم. ما به دلیل مسائل مالی نمی‌توانیم بازیکن مشهوری جذب کنیم به همین دلیل نفراتی جوان و یکدست وارد تیم می‌کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که "آیا نگران نیست تیمش زنگ تفریح لیگ شود؟" تصریح کرد: ما به جوان‌ها اعتماد می‌کنیم. من سال‌ها با بازیکنان جوان کار کرده‌ام و دوست دارم به آنان میدان بدهم. البته کار کردن با جوانان سخت است اما می‌دانم که توانایی‌هایی دارند و می‌توانند خودشان را نشان بدهند.

وی افزود: به هر حال لیگ امسال با توجه به اینکه تیم‌های حاضر زیاد شده به فرصتی برای جوانان تبدیل می‌شود و باید آنها هم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنند. ما در تلاش هستیم که یک یا ۲ بازیکن با تجربه‌ هم جذب کنیم که بتوانند در ترکیب به تیم کمک کنند که البته با توجه به شرایط لیگ و تیم‌ها هنوز موفق نشده‌ایم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر با اشاره به اهمیت توجه به جوانان گفت: به نظرم باید فضا برای ورود بازیکنان جوان به چرخه لیگ باز شود. جوان‌ها بیایند و بازی کنند تا برای آینده آماده شوند. نگاه ما نیز همین است تا بتوانیم باتوجه به شرایطی که داریم به این بازیکنان فرصت بدهیم تا خودشان را نشان دهند. قطعا اعتماد کردن به جوانان باعث پیشرفت بسکتبال کشور می‌شود.

ویسی در پاسخ به این سوال که لیگ این فصل را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: به نظرم لیگ خوبی پیش‌ رو خواهیم داشت. تعداد تیم‌ها زیاد شده و تقسیم بازیکنان در لیگ نیز خوب است. همین مساله باعث شده تا تعداد تیم‌های مدعی بیشتر شود. پتروشیمی، مهرام، شیمیدر، شهرداری گرگان، ذوب‌آهن و نفت ‌آبادان تیم‌هایی هستند که برای بالای جدول رقابت دارند. چند تیم نیز در میانه جدول رقابتی نزدیک خواهند داشت.

وی افزود: در مجموع فکر می‌کنم لیگ خوبی خواهیم داشت. بسکتبال ایران هم المپیکی شده و انگیزه همه بالا رفته‌است و این موضوع به طور حتم بر لیگ تاثیر خواهد داشت. امیدوارم که شاهد لیگی جذاب باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در خصوص وجود مشکل در رابطه با سالن تمرین، بیان کرد: مسئولان فدراسیون از سالن آذرشهر بازدید کردند و قرار شده که کف‌پوش عوض شود. نزدیک به ۲ هفته باید در تبریز به تمرینات‌مان ادامه بدهیم تا سالن خودمان آماده شود. مسابقات‌مان هم در سالن آذرشهر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha