۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۲
کد خبر: 83500875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواشناسی هرمزگان نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها هشدار داد

بندرعباس- ایرنا- اداره کل هواشناسی هرمزگان با صدور اطلاعیه ای نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها در روزهای آینده در مناطق شمال و شرق استان هشدار داد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طبق نقشه های هواشناسی، شرایط ناپایدار جوی و دریایی در استان که از روز شنبه هفته جاری شاهد آن هستیم  از عصر امروز تقویت و تا یکشنبه هفته آینده ادامه دارد.

 مرضیه سی سی پور افزود: با فعالیت این سامانه انتظار رگبار موقتی باران ، رعد و برق با احتمال وقوع تگرگ، وزش باد و خیزش گرد و خاک، افزایش تندباد لحظه ای و مواج شدن دریا در مناطق مختلف استان را داریم.

وی ادامه داد: ارتفاعات هرمزگان در مناطق بشاگرد، خمیر، حاجی آباد، بخش مرکزی، رودان و بستک شاهد بارندگی خواهند بود و وضعیت دریا در تنگه هرمز در اوایل هفته آینده مواج پیش بینی می شود.

سی سی پور تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و دریایی استان و فعالیت سامانه ناپایدار جوی در هرمزگان، احتمال سیلابی شدن مسیلها در مناطق شمال ، شرق و مناطق مرتفع غربی پیش بینی می شود و احتمال اختلال در ترددهای دریایی وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به تقویت نسبی سامانه در چهار روز آینده، مردم از رفتن به مناطق مرتفع و قرارگیری در حریم رودخانههای فصلی خودداری کنند و تمهیدات لازم برای سفرهای دریایی نیز انجام شود.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha