۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2176
کد خبر: 83507144
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس در شهرک الصدر عراق مستقر می شود

۱۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۵:۲۴
کد خبر: 83507144
پلیس در شهرک الصدر عراق مستقر می شود

تهران -ایرنا - گروه رسانه ای وابسته به ارتش عراق اعلام کرد که به دستور عادل عبدالمهدی نخست وزیری عراق نیروهای پلیس اتحادیه عراق در شهرک الصدر در شرق بغداد که شاهد ناآرامی هایی بود، مستقر می شوند.

گروه رسانه ای و امنیتی ارتش عراق در فیسبوک خود اعلام کرد که "عادل عبدالمهدی" نخست وزیر عراق دستور داد تا همه یگان های ارتش از شهرک الصدر خارج و نیروهای پلیس اتحادیه در این شهرک مستقر شوند.

شهرک الصدر در دو روز گذشته شاهد ناآرامی بوده است.

براساس اعلام این گروه اقدامات لازم و فوری برای بازخواست افسران، آمران و نیروهایی که مرتکب اشتباه در برخورد با معترضان در این شهرک شده اند، شروع شده است.

برخی از شهرهای عراق از جمله بغداد از سه‌ شنبه هفته گذشته شاهد حضور معترضان و حمایت برخی رژیم های همسایه عراق نظیر عربستان و رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا از آن بود که به سرعت این موضوع از سوی دولت عراق مدیریت شد و اکنون آرامش به این کشور بازگشته است.

هیات دولت عراق دیروز در پاسخ به خواسته های تظاهرکنندگان و مطالب ذکر شده در خطبه نماز جمعه مرجعیت دینی، ضمن برگزاری جلسه فوق العاده به ریاست نخست وزیر این کشور، اولین بسته از مصوبه های مهم خود را اعلام کرد.

هیات دولت عراق همچنین در نظر دارد دومین بسته از مصوبه های مربوط به انجام اصلاحات و تحقق بخشیدن به خواسته های تظاهرکنندگان را در جلسه بعدی مورد بحث و بررسی قرار دهد و اتخاذ تصمیمات لازم را در جلسات آتی ادامه دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha