روزانه ۱۲ پرواز از فرودگاه کرمانشاه به نجف و برعکس انجام می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه گفت: در ایام اربعین روزانه ۱۲ پرواز مستقیم از فرودگاه کرمانشاه به نجف و برعکس توسط شرکت‌های ایران ایر و هواپیمایی پویا انجام می‌شود.

مجتبی بیاتی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: امروز هشت پرواز به سمت نجف به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود و اولین پرواز مستقیم هم به سمت نجف ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه بعداز ظهر با ۱۲۰ مسافر خواهد بود.

وی اضافه کرد: پروازهای فرودگاه کرمانشاه - نجف و برعکس از فردا به ۱۲ پرواز افزایش می یابد و اگر زوار استقبال کنند، تعداد پروازها تا ۲۱ پرواز رفت و برگشت نیز پیش بینی شده است.

بیاتی به پروازهای داخلی فرودگاه کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: با شروع به کار شرکت هواپیمایی سپران در کرمانشاه، تعداد ۶ پرواز به پروازهای مسیر کرمانشاه به مشهد اضافه شده است.

وی گفت: این شرکت هواپیمایی در روزهای سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه از کرمانشاه به مقصد مشهد پرواز دارد.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه افزود: با افزایش این پروازها، تعداد پروازهای هفتگی کرمانشاه به مشهد و بالعکس به ۵۲ پرواز خواهد رسید.

بیاتی عنوان کرد: اکنون ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه کرمانشاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می‌شود.

8066/3209