۱۰۴ پرواز از کرمانشاه به نجف انجام شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در کرمانشاه اعلام کرد که در ایام اربعین ۱۰۴ پرواز از فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه به نجف عراق انجام شد.

«رضا نظری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: به منظور تسهیل در جابجایی زائران اربعین حسینی پس از هماهنگی با استانداری کرمانشاه برای نخستین بار ۲ خط پروازی از فرودگاه های کرمانشاه و ایلام به شهر نجف عراق ایجاد شد.

وی افزود: به منظور انجام این پروازها ۲ فروند هواپیمای «ای تی آر» مدرن در فرودگاه کرمانشاه مستقر شد و به منظور جلوگیری از تاخیر در پروازها تمام عوامل پروازی نیز در فرودگاه شهید اشرفی استقرار پیدا کردند.

مدیرکل شرکت هواپیمایی کرمانشاه با بیان اینکه از ۱۷ مهرماه تاکنون ۱۰۴ پرواز از فرودگاه کرمانشاه و ۲۴ پرواز از فرودگاه ایلام به نجف و برعکس انجام شد، گفت: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت های این پروازها شرکت ایران ایر عاملیت فروش بلیط های این پروازها را برعهده گرفت.

به گفته نظری، روزانه چهار پرواز از فرودگاه کرمانشاه به سمت نجف و برعکس انجام می‌شد که هر پرواز بیش از ۶۰ نفر را جابجا می‌کرد.

وی اعلام کرد: انجام این پروازها آزمایش مناسبی به منظور برقراری همیشگی پروازهای کرمانشاه به نجف اشرف بود و امیدواریم این پروازها به صورت دائمی ایجاد شود.

اکنون ۱۲۰ پرواز هفتگی از فرودگاه کرمانشاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، کیش، قشم، عسلویه و بندرعباس انجام می‌شود.

اخبار مرتبط