ریاکاری جنگ طلبان خواهان تغییر رژیم در سوریه، تهوع آور است

نیویورک- ایرنا- داوطلب انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020، با انتقاد از اینکه دولت ترامپ مانع از همکاری کردها با دولت سوریه شده است، گفت ریاکاری جنگ طلبانی که خواهان تغییر رژیم در سوریه هستند و برای کردها اشک تمساح می ریزند، تهوع آور است.

تولسی گابارد در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد، افزود: او تنها نیروهای آمریکایی را از شمال سوریه حرکت می دهد و به ترکیه اجازه می داد تا به سوریه حمله کند و کردها را مورد کشتار قرار دهد.

وی افزود: او به کردها دروغ گفت، به آنها وعده داد که مورد حمایت قرار دهد اما همزمان از آشتی آنها با دولت سوریه برای همکاری مشترک در دفاع در مقابل دخالت ترکیه جلوگیری کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 ادامه داد: به طور خلاصه، قتل عام قریب الوقوع و پاکسازی قومی کردها در شمال سوریه توسط ترکیه به خاطر این اتفاق می افتد که ترامپ از پایان دادن به تلاش‌های ما برای سرنگونی دولت سوریه امتناع می ورزد.

گابارد اضافه کرد: کردها فقط یکی دیگر از تلفات این جنگ تغییر رژیم هستند که توسط جمهوریخواهان ، دموکرات‌ها و رسانه‌های سازمانی، پشتیبانی می‌شود.

وی اظهار کرد: ریاکاری جنگ طلبانی همچون نیکی هیلی(نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل)، سناتور (لیندسی) گراهام و دیگران که خواستار ادامه جنگ ما برای تغییر رژیم در سوریه هستند و برای کردها اشک تمساح می ریزند، تهوع آور است.

عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد: با وجود گرسنگی مردم سوریه از طریق تحریم‌های شدید، تقویت تروریست‌هایی همچون القاعده و داعش، هدر دادن میلیاردها دلار، ایجاد بحران آوارگان و اکنون این قتل عام قریب الوقوع و پاکسازی قومی کردها، جنگ طلبان نگران آنند که این هزینه ها برای تغییر رژیم در سوریه اندک باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha