۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 1464
کد خبر: 83520862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فضای مجازی را نمی‌توان محدود کرد

۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۸:۴۹
کد خبر: 83520862
فضای مجازی را نمی‌توان محدود کرد

یزد - ایرنا - امام جمعه مهریز گفت: فضای مجازی را نمی‌توان محدود کرد بلکه باید نظارت و مدیریت شود و با فرهنگ‌سازی صحیح در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب هدایت و با برنامه‌ریزی از آن استفاده کرد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز پنجشنبه در کمیته رصد فضای مجازی شهرستان افزود: برای فرهنگ‌سازی استفاده درست از فضای مجازی باید نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی برای جوانان  و خانواده‌ها اقدام کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌هایی که به خاطر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود دارد به دلیل ناآگاهی افراد به این فضا و استفاده نادرست از آن است ،اگر فرهنگ‌سازی درست شود می‌توان از برخی مشکلات پیشگیری کرد.

رئیس شورای فرهنگ‌عمومی مهریز تاکید کرد: آسیب‌های این فضا قابل جبران نیست باید توسط آموزش و پرورش و سایر نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی موضوع آموزش جدی گرفته شود.

محی‌الدینی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای‌اسلامی هستیم تصریح کرد: نظارت و ساماندهی برخی کانال‌های منطقه مساله مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد .

همچنین معاون سیاسی، امنیتی و  اجتنماعی مهریز گفت: نظارت و مدیریت فضای مجازی همراه با برگزاری دوره‌های آموزشی جزو ضروریات است.

محمدجواد برزگر افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی به خصوص برای دانش‌آموزان با همکاری بخش‌های مختلف باید توسط آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو  تاکید کرد: باید با نظارت و ساماندهی فضای مجازی برای برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات اقدام کرد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha