۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
کد خبر: 83526583
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فریبا: مدت‌ها بود استقلال چهار گل نزده بود

۳ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۴۲
کد خبر: 83526583
فریبا: مدت‌ها بود استقلال چهار گل نزده بود

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال مقابل سایپا عملکرد عالی را به نمایش گذاشت و به پیروزی پرگل رسید؛ مدت‌ها بود این تیم نتوانسته بود چهار گل به حریفان خود بزند.

«بهتاش فریبا» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تنها نقطه تاریک بازی استقلال و سایپا مصدومیت «داریوش شجاعیان» بود که گفته می‌شود از ناحیه رباط صلیبی پا دچار مصدومیت ِشده است و مدت‌ها نمی‌تواند برای استقلال به میدان رود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در این مسابقه با سیستم ۲-۵-۳ به میدان رفت و فکر می‌کنم با توجه به بازیکنانی که این تیم در اختیار دارد (آندره‌آ) استراماچونی بهترین و منطقی‌ترین تاکتیک را انتخاب کرده است.

فریبا تصریح کرد: استقلال باید حواسش به دفاع تیمی باشد.آبی‌پوشان در بازی با سایپا پنج فرصت گلزنی به حریف دادند که این اتفاق خوبی نیست.

وی تاکید کرد: اگر فرصت‌های گلزنی که استقلال در بازی با سایپا به حریف داد به تیم‌هایی همچون تراکتور، شهرخودرو و سپاهان بدهد آنها به سادگی از کنار آن عبور نخواهند کرد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اگر استقلال بتواند روند فعلی را ادامه دهد به طور حتم این شانس را خواهد داشت در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر در جمع مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha