۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1272
کد خبر: 83527196
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

2 حادثه منجر به مرگ 2 نفر در مهاباد و سردشت

۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۳۷
کد خبر: 83527196
2 حادثه منجر به مرگ 2 نفر در مهاباد و سردشت

مهاباد- ایرنا- ۲ نفر طی ۴۸ ساعت گذشته و در حوادث جداگانه در شهرهای مهاباد و سردشت جان خود را از دست دادند؛ یک نفر بر اثر سانحه رانندگی و نفر دیگر بر اثر سقوط از ارتفاع.

رییس بیمارستان امام خمینی سردشت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک دختر ۱۳ ساله در این شهرستان بر اثر سقوط از طبقه اول یک ساختمان در منطقه «گردسور» جان خود را از دست داد.

«پیمان مشاری» با بیان اینکه با اطلاع یافتن از این حادثه به سرعت تکنسین‌ها در محل حضور پیدا کردند، اضافه کرد: این دختر نوجوان علایم شکستگی جمجمه و ضربه مغزی داشت که سریع به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد اما به دلیل شدت جراحت‌ها و پس از اقدامات پزشکی به بیمارستان مهاباد اعزام شد.

وی با تاکید بر اینکه این دختر پس از اعزام به بیمارستان مهاباد جان باخت، ادامه داد: دلیل سقوط این دختر نوجوان از سوی مراجع ذیربط در دست بررسی است.

سقوط یک دستگاه سواری به داخل دریاچه سد مهاباد 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد گفت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر منحرف شدن یک دستگاه خودرو سواری پژو به داخل دریاچه سد مهاباد در مسیر «قاضی‌آباد» بلافاصله ماموران آتش‌نشانی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

رحمان احمدی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی موفق شدند جنازه راننده را از داخل خودرو در آب رهاسازی کنند و آن را به بیمارستان امام خمینی مهاباد (ره) انتقال دهند.

وی با بیان اینکه این خودرو سرنشین دیگری نداشت، اضافه کرد: راننده متوفی اهل بوکان است که به علت شدت حادثه قبل از رسیدن ماموران جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد علت این حادثه را لغزندگی جاده به علت بارش باران و نداشتن توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد و افزود: با توجه به شروع فصل پاییز و بروز بارندگی، احتمال لغزنده شدن جاده و انحراف خودروها وجود دارد و از این‌رو رانندگان نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را بیش از قبل مورد توجه قرار دهند.

«احمدی» با بیان اینکه نیمه نخست امسال ۴۹۳ مورد ماموریت شهری و ۵۷ مورد ماموریت خارج از محدوده شهری در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شد، اظهار داشت: در این مدت ۴۳ نفر شامل ۳۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن و سه نفر کودک مصدوم شدند و ۱۳ نفر از جمله ۱۰ مرد و یک زن جان خود را از دست داده‌اند.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha