واژگونی پیکان در گردنه زمزیران مهاباد جان یک نفر را گرفت

مهاباد - ایرنا - مسوول امداد و نجات و پایگاه‌هایی هلال احمر مهاباد گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پیکان در گردنه زمزیران محور مهاباد - سردشت منجر به کشته شدن یک نفر و مصدومیت سه نفر دیگر شد.

ویس رحیمی روز دوشنبه در گفت وگو خبرنگار ایرنا، افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انحراف از جادە و سقوط به دره خودرو پیکان در ٢ کیلومتری پایگاه «کلەکاوی» بە طرف سردشت، بلافاصله اکیپ آماده این پایگاه بە محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه و بر اثر سقوط خودرو به خارج از جاده چهار نفر از سرنشینان دچار مصدومیت شدید شدند که ضمن بیرون آوردن مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی شامل فیکس کردن سر و گردن و اندام ترومایی، مصدومان جهت انتقال به بیمارستان آماده شدند.

مسوول امداد و نجات و پایگاه های هلال احمر مهاباد اظهار کرد: در مسیر انتقال متاسفانه یکی از مصدومان (خانمی ۲۲ ساله) بر اثر شدت جراحات در آمبولانس مرکز اورژانس و قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

رحیمی گفت: با فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش تردد در محورهای مواصلاتی و به خصوص جادەهای کوهستانی، همشهریان و مسافرین گرامی قوانین راهنمایی و رانندگی و چک و بررسی خودروهای خودشان را در دستور کار و در صورت خستگی جاده حتما استراحت های مکرر را دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، علت اصلی این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه آذربایجان‌غربی در دست بررسی است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

جاده مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha