۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83528417
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزش صبحگاهی در دسترس بانوان همدانی است

۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۳۶
کد خبر: 83528417
ورزش صبحگاهی در دسترس بانوان همدانی است

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: دسترسی به فعالیت ورزش صبحگاهی برای بانوان همدانی هموار است و همگان می‌توانند در اقصی نقاط این استان در ایستگاه‌های تعریف شده برای ورزش حضور یابند.

محسن جهانشیر روز چهارشنبه در همایش ورزش صبحگاهی بانوان همدان اظهار داشت: ورزش صبحگاهی کوتاه ترین مسیر برای فعالیت بانوان در عرصه ورزشی است و خوشبختانه در همدان جایگاه مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد: ایستگاه های ورزش صبحگاهی بانوان به مراتب بیشتر از آقایان است و نشان می دهد که زنان همدانی گرایش خوبی به این رشته دارند.

جهانشیر با اشاره به اینکه فضاهای ورزشی برای بانوان مهیا است، گفت: ورزش یکی از نیازهای مهم بانوان است و توجه جدی به تقویت سلامت و تندرستی این قشر داریم.

وی خاطرنشان کرد: ورزش بانوان همدان روی ریل موفقیت پیش می رود اما این جایگاه کافی نیست و باید بیش از این تلاش شود.

رئیس هیات ورزش های همگانی همدان نیز در این نشست گفت: ورزش صبحگاهی یکی از رشته های فعال در این هیات ورزشی است.

هادی سبزواری با قدردانی از مربیان ورزش های صبحگاهی همدان گفت: همدان به لحاظ برخورداری از مربیان ورزش صبحگاهی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آموزش های اصولی در این حوزه ارایه می شود.

وی اضافه کرد: ورزش صبحگاهی از جایگاه بسیار خوبی در سطح همدان برخوردار است و بیش از یکصد ایستگاه صبحگاهی در این استان داریم.

 سبزواری خاطرنشان کرد: برای ارتقاط سطح کیفی و هماهنگی بهتر در انجام برنامه های ورزش صبحگاهی نیز به صورت مناسبتی نسبت به برگزاری همایش های شهرستانی و استانی اقدام می کنیم.

در این مراسم ۵۰۰ ورزشکار صبحگاهی همدان حضور داشتند و از مربیان و باشگاه داران برتر ورزش بانوان نیز تجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha