کمالوند: چون پول نداریم نباید حق‌مان ضایع شود

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم گفت: (آندره‌آ) استراماچونی تیم خوبی درست کرده اما انصاف نیست وقتی مقابل استقلال و تماشاگرانش بازی می‌کنیم عدالت رعایت نشود؛ اجازه بدهید بازی عادلانه برگزار شود.

فراز کمالوند در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی‌جم که در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و با برتری ۲ بر صفر شاگردان استراماچونی پایان یافت، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود اما نتیجه آن منصفانه نبود.

سرمربی پارس جنوبی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد و گفت: بازیکنانم خوب فوتبال بازی کردند اما باید این را هم در نظر گرفت، کل بودجه پارس جنوبی‌جم به اندازه دستمزد یکی از بازیکنان تیم‌های بالای جدول است.

کمالوند با اشاره تصمیم داور مبنی بر مردود اعلام کردن گل پارس جنوبی‌جم اضافه کرد: انصاف حکم می‌کند، عدالت محور باشیم اما گل سالم ما را مردود اعلام کردند. انصاف نیست که چون ما پول نداریم و شب قبل از بازی یکی از اعضای تیم باید پول هتل را پرداخت کند، چنین اتفاقاتی هم برای ما در زمین مسابقه رخ بدهد.

وی ادامه داد: هر چند بازیکنان جوانی مثل شفیعی، پوریا آریاکیا و ترکمن خوب بازی کردند اما با دست خالی بازی کردیم. سوال من این است که چگونه گل محمد نوری را آفساید اعلام کردند؟ چرا حداقل یک پنالتی به سود ما نگرفتند؟ در حالی که روی حامد پاکدل پنالتی شد.  

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی‌جم گفت: استراماچونی تیم خوبی درست کرده اما انصاف نیست وقتی مقابل استقلال و تماشاگرانش بازی می‌کنیم عدالت رعایت نشود؛ اجازه بدهید بازی عادلانه برگزار شود.

کمالوند تأکید کرد: ما تیمی نیستیم که به داوری اعتراض کنیم یا کنار زمین شلوغ‌بازی در بیاوریم یا داخل زمین شویم اما نباید حق‌مان را تضییع کنند. از رئیس کمیته داوران می‌خواهم خودش شخصاً فیلم بازی را ببیند و اگر حق ما در این بازی ضایع شده خودش به گونه‌ای حق ما را برگرداند.

وی گفت: پارس جنوبی‌جم تیمی نیست که به دنبال قهرمانی یا گرفتن سهمیه آسیایی باشد بلکه می‌خواهیم در لیگ برتر بمانیم و انصاف نیست با مشکلاتی که داریم چنین رفتاری شود. شب قبل از مسابقه اعضای تیم از جیب‌شان پول هتل را پرداخت کردند. تیم خوبی هستیم و امروز هم موقعیت‌های گلزنی ایجاد کردیم و چندین موقعیت گلزنی داشتیم. در بازی‌های گذشته هشت مرتبه توپ را به تیر دروازه زدیم و امروز حداقل یک پنالتی باید برای ما گرفته می‌شد.

کمالوند یادآور شد:امروز شایسته باخت نبودیم و حداقل باید یک امتیاز می‌گرفتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha