شجاعیان: برای استراماچونی باید جان بدهیم

تهران- ایرنا- بازیکن استقلال تهران که از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده گفت: همه ما برای استراماچونی باید جان بدهیم زیرا انسان با شخصیتی است و استقلال با او دوباره سرپا شده است.

«داریوش شجاعیان» در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پارس جنوبی‌ جم که با نتیجه ۲ بر صفر به سود آبی‌پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: پیام‌هایی که «آندره‌آ استراماچونی» در این چند روز به من داده روحیه‌بخش بوده و او مرد بسیار بزرگ و قابل احترامی است.

بازیکن استقلال تهران که در دیدار قبلی این تیم رباط صلیبی پاره کرد، گفت: همه ما برای استراماچونی باید جان بدهیم زیرا انسان با شخصیتی است و استقلال با او دوباره سرپا شده است.

شجاعیان افزود: متاسفانه نتوانستم فصل را با استراماچونی ادامه بدهم اما امیدوارم همه بازیکنان قدر او را بدانند.

بازیکن استقلال تهران همچنین از حمایت هواداران استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی‌جم قدردانی کرد و گفت: هواداران امشب برای من سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم لایق این باشم که بعد از مصدومیت دوباره پیراهن استقلال را بپوشم و برای این هواداران بازی کنم. من و بازیکنانی امثال من با این هواداران شناخته می‌شوند و باید برای آنها با خوشحالی بازی کنیم.

وی درباره شرایط استقلال نیز اظهار داشت: تیمی هستیم که می‌شود به آن امیدوار بود زیرا خیلی خوب کار می‌کنیم و سه بازی است که گل نخورده‌ایم و امیدوارم در پایان فصل یک قهرمانی به هواداران‌مان هدیه بدهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha