۵ آبان ۱۳۹۸، ۹:۴۵
کد خبر: 83531943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان محور استکبارستیزی هستند

۵ آبان ۱۳۹۸، ۹:۴۵
کد خبر: 83531943
دانش‌آموزان محور استکبارستیزی هستند

یزد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش یزد گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان محور استکبارستیزی هستند آنها با آمادگی کامل و همگام با سایر اقشار جامعه در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ اّبان در استان شرکت می‌کنند.

عباسعلی دانافر شنبه شب در جلسه کمیته دانش‌آموزی ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان استان افزود: این روز ، یوم‌الله بزرگ تاریخ انقلاب‌اسلامی است و در کنار دانش‌آموزان مومن سایر اقشار مردم مشارکتی گسترده در راهپیمایی خواهند داشت 

وی ادامه داد: ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبارجهانی است و حضور پرصلابت آحاد مردم و فرهنگیان نقش مهمی در شکست توطئه‌های آمریکا و عوامل آنها دارد و در تاریخ ایران از اهمیت زیادی برخوردار است.

این مسئول از همکاری  و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی به خصوص سازمان اتوبوسرانی، آتش نشانی، اورژانس، شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌ها برای برگزاری این مراسم در سال های گذشته قدردانی کرد.

دانافر تصریح کرد:  ۱۳ آبان، متعلق به دانش آموزان و دانشجویان است و باید امور برگزاری با شکوه آن به آینده‌سازان واگذار شود تا در اجرای طرح‌ها و فعالیت‌های اجتماعی همکاری بیشتر  ومناسبی داشته باشند.

همچنین جانشین شورای هماهنگی  تبیلغات اسلامی یزد گفت: مشارکت مردم به خصوص دانش‌آموزان در برگزاری باشکوه این راهپیمایی ضروری است.

سعید زارع افزد: تمام تمهیدات لازم در ۱۰ شهرستان‌ استان یزد برای برپایی مراسم اندیشیده شد و امسال مردم بار دیگر با حضور خویش انزجاز خود را از استکبارجهانی نشان می‌دهند.

روز ۱۳ آبان  در تقویم ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.

هم اکنون حدود ۲۶۸ هزار دانش آموز در استان یزد مشغول تحصیل هستند و حدود ۲۰ هزار نفر از فرهنگیان در آموزش این افراد در مدارس، ستادها، امور اداری و مالی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha