همه گزینه‌های توپچی‌ها پیش از بی‌گدار به آب زدن

تهران- ایرنا- «اونای امری» در سال ۲۰۱۸ برای جانشینی «آرسن ونگر» به ورزشگاه امارات پا گذاشت اما حالا شرایط بعد از تنها ۲۴ ماه برای مرد اسپانیایی به گونه‌ای پیش رفته که برکناری وی به هیچ عنوان بعید به نظر نمی‌رسید.

انتصاب امری به سمت سرمربی توپچی‌های لندن به دوران ۲۲ ساله حضور مرد فرانسوی روی نیمکت این تیم پایان داد؛ دورانی که طولانی‌ترین خدمت یک سرمربی در تاریخ لیگ برتر جزیره نیز لقب دارد.

خبر جدایی ونگر از تابستان آن سال دست به دست شد و بدین شکل توپچی‌ها فرصت زیادی را برای پیدا کردن گزینه ایده‌آل در اختیار داشتند.

براساس گزارش دِ اتلتیک، فهرست ۸ نامزدی که برای جانشینی ونگر مطرح شده بودند از این قرار است: ماسیمیلیانو آلگری، مایکل آرتتا، تیری هانری، یولن لوپتگی، رالف رنگ‌نیک، خورخه سامپائولی، پاتریک ویرا و البته امری.

مطابق این گزارش در صدر این فهرست «آنتونیو کونته»، «ادی هاو»، «مائوریتسیو ساری» و «برندن راجرز» نیز حضور دشتند اما هیچ‌کدام از این چهار نفر هرگز مورد بررسی قرار نگرفتند.

اما حالا با افشای این فهرست سنگین ۸ نفره، شاید برای بسیاری از هواداران آرسنال این سوال مطرح شود که آیا باشگاه در مورد امری انتخاب درستی داشته است؟

تیم تحت هدایت امری بار دیگر برای گرفتن یک نتیجه ناامید کننده هم تقلا کرد؛ آنها در خانه مقابل کریستال پالاس با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شدند و این در حالی است که به طور مشخص نوع رقم خوردن این نتیجه نگران کننده بود.

توپچی‌ها در ۱۰ دقیقه ابتدایی دیدار ۲ بر صفر از حریف پیش افتادند اما با عملکردی از هم گسسته در انتهای نیمه اول و ابتدای نیمه دوم ۲ گل دریافت کردند؛ بالاتر از امتیاز از دست دادن، لحظه تعویض «گرانیت ژاکا» کاپیتان این تیم بود که در میان هیاهو و «هو» شدن‌ها از سوی هواداران خودی، زمین بازی را ترک کرد.

در حال حاضر، امری روی لبه تیغ قرار دارد و در حالی که ونگر بعد از ۲۲ سال تیم شمال لندن را ترک کرد، جانشین وی حالا بعد از تنها ۲۴ ماه در چند قدمی برکناری است.

بسیاری از هواداران آرسنال خواستار جایگزین شدن مرد اسپانیایی با آلگری هستند؛ با این وجود امری هنوز این فرصت را دارد تا اوضاع را به سود آرسنال برگرداند و در صورتی که بتواند در دیدار خارج از خانه هفته جاری مقابل لیورپول مهارنشدنی در جام اتحادیه نتیجه خوبی بگیرد، بازگشت حمایت هواداران کمترین اثر این نتیجه احتمالی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha