۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83542563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کالدرون: شایسته برد برابر فولاد بودیم

۱۳ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۴۲
کد خبر: 83542563
کالدرون: شایسته برد برابر فولاد بودیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در بازی امروز برابر تیم فولاد خوزستان برتر از حریف بود و ما شایسته برد برابر فولاد بودیم.

گابریل کالدرون شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی برابر تیم فولاد خوزستان بیان کرد: جو استادیوم فولاد خیلی خوب بود، امیدوارم همه کمک کنند که دیگر شاهد پرتاب بطری و سنگ نباشیم؛ به همه هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

وی گفت: در نیمه اول چند موقعیت داشتیم و می‌توانستیم حتی بیشتر از یک گل بزنیم. مقابل تیم خوبی بازی کردیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بردن در این زمین شایستگی می‌خواهد که ما از این امتحان سربلند خارج شدیم. 

کالدرون در خصوص پنالتی زدن ترابی افزود: از این پس مهدی ترابی برای ما پنالتی خواهد زد. به سید جلال حسینی تبریک می‌گویم که پس از مدت‌ها بازی نکردن نشان داد که نمونه و الگوست. او همیشه به تصمیم مربی احترام گذاشته و چه در زمین و خارج از زمین به تیم کمک می‌کند.

وی در مورد تیم فولاد  خوزستان نیز بیان کرد: تیم فولاد خوزستان تاکنون فقط یک شکست داشت و این نشان می‌دهد تیم خوبی است اما امروز در قدرت ما بود.من همیشه دوست دارم برنده باشم و معتقدم بدون بازیکن خارجی بسیار خوب بازی می‌کنیم و برای همین به بازیکنان ایرانی تبریک می‌گویم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت جونیور بازیکن برزیلی این تیم نیز گفت: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اگر تا آخر فصل بازی نکند شاید مجبور شویم تصمیم دیگری بگیریم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. این بازی عصر روز دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزارشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha