۱۵ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۳۳
کد خبر: 83544406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم های هلال احمر هرمزگان در منطقه وقوع زمین لرزه حضور دارند

بندرعباس - ایرنا - تیم‌های ارزیاب و امدادی جمعیت هلال احمر هرمزگان در منطقه وقوع زمین لرزه حضور داشته و در صورت نیاز خدمات لازم را می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زمین لرزه ۵ و۴ دهم امواج درونی زمین ( ریشتر) دشت جیحون خمیر به غیر از ایجاد ترک خوردگی‌های جزیی، هیچ گونه خسارت مالی، جانی و خرابی نداشته است و با توجه به احساس شدن زمین لرزه در شهرستان بسک تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت به آن شهرستان هم اعزام شده اند.

علی اعما برنطین یادآور شد: برخی اهالی منطقه رودبار بستک پس از وقوع زمین لرزه پنج ریشتری ۲ هفته قبل هنوز احساس ترس داشته و در چادرهای جمعیت هلال احمر مستقر هستند که تعداد آنها به ۶۰ خانوار از ۳۴۲ خانوار ساکن آنجا می رسد.

وی اضافه کرد: با توجه به جزیی بودن میزان خسارتهای وارده به بناهای منطقه وقوع زمین لرزه برنامه‌ای برای نصب چادر و اسکان اضطراری در دشت جیحون بندرخمیر وجود ندارد.

براساس گزارش مرکز لرزه نگاری کشور این زلزله در ساعت ۱۱ و۶ دقیقه امروز درعمق ۱۶ کیلومتری زمین  و ۲۷ و ۲۳ شمالی و ۵۵ و۱۱ شرقی ۴۰ کیلومتری رویدر، هرمزگان ۵۶ کیلومتری بندر خمیر، هرمزگان ۶۳ کیلومتری کوخرد، هرمزگان در رخ داد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha