مربی تیم فوتبال ساحلی: به دنبال قهرمانی در جام بین قاره‌ای هستیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان تاکید کرد: پس از رسیدن به فینال، حالا به دنبال قهرمانی در جام بین قاره‌ای هستیم.

«محسن نصرالله‌زاده» روز شنبه و پیش از برگزاری دیدار فینال جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی برابر اسپانیا اظهار داشت:  دیدار شب گذشته مقابل امارات، بسیار سنگین بود. این تیم در یک‌سال اخیر کاملا تغییر کرده است و به روز بازی می‌کند که از نظرم در سال‌های آینده رقیب خوبی برای تیم‌های سطح یک دنیا خواهد شد.

وی ادامه داد: بازیکنان در غیاب احمدزاده و اکبری، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با استفاده از تجربه خود توانستند بر میزبان پیروز شوند. در واقع بازیکنان بدون اشتباه کار کردند و نتیجه را به نفع ما رقم زدند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره دیدار امشب برابر اسپانیا گفت: امیدواریم که امشب بازی خوبی برابر اسپانیا به نمایش بگذاریم. این تیم از همان سال‌های ابتدا همیشه مدعی قهرمانی در تورنمنت‌های مختلف بوده است. هدف اولیه ما رسیدن به فینال بود اما از الان همه تلاشمان را به کار می‌گیریم تا با ارائه یک بازی خوب و با کسب جام قهرمانی مسابقات را به پایان برسانیم.

نصرالله‌زاده در خصوص وضعیت بازیکنان مصدوم تیم گفت: در ۲ دیدار اخیر احمدزاده و اکبری را در اختیار نداشتیم. احتمالا احمدزاده را برای بازی امشب در اختیار داشته باشیم. اکبری که تا ۳ هفته آینده امکان حتی حضور در تمرینات را ندارد. ضمن اینکه «مسلم مسیگر» هم از چند ناحیه احساس درد دارد که امیدواریم امشب بتواند مانند همیشه مثمر ثمر بازی کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha