۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۴۷
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 83549460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انفجار گاز در قروه یک مصدوم بر جا گذاشت

۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۲۰:۴۷
کد خبر: 83549460
انفجار گاز در قروه یک مصدوم بر جا گذاشت

سنندج - ایرنا - مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: انفجار گاز در یک منزل مسکونی واقع در شهرستان قروه منجر به مصدومیت یک نفر شد.

مصطفی فرامرزی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۷:۴۶ دقیقه امروز رخ داد و بلافاصله پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ استان یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه بدلیل نشت گاز شهری رخ داده است، افزود: بر اثر این انفجار یک خانم ۱۸ ساله مصدوم شد که توسط آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی قروه انتقال داده شد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان اضافه کرد: در حال حاضر مصدوم در بیمارستان تحت درمان بوده و حال عمومی وی مطلوب گزارش شده است.

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری قروه در خصوص علت این حادثه گفت: نشت و تجمع گاز شهری باعث انفجار بوده و در این حادثه خانم جوان به شدت مصدوم و توسط عوامل ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.

سعید حسن بیگی اظهار داشت: این حادثه در یک ساختمان ۲ طبقه اتفاق افتاد که طبقه اول با تخریب ۱۰۰ درصدی و طبقه دوم با تخریب بالای ۴۰ درصد روبرو شده است.

اورژانس ۱۱۵ کردستان دارای ۵۸ پایگاه شهری و جاده ای، ۲ پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha