جاده گنجنامه - تویسرکان بسته شد

همدان - ایرنا - رییس پلیس راه استان همدان گفت: جاده کوهستانی همدان - تویسرکان (از مسیر گنجنامه) به علت نداشتن ایمنی بسته شد.

سرهنگ رضا عزیزی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به ریزش برف و نبود امکان برای بازگشایی این جاده کوهستانی، احتمال بروز سوانح احتمالی از جمله خروج خودرو از مسیر اصلی و سقوط در پرتگاه زیاد است.

وی اضافه کرد: همچنین مسیر گنجنامه - تویسرکان به علت شیب های تند، پیچ های خطرناک و پرتگاه های خطرآفرین همه ساله با نزدیک شدن به فصل زمستان با ریختن خاک یا قرار دادن نیوجرسی مسدود می شود.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: شهروندان می توانند به جای جاده گنجنامه - تویسرکان، از مسیر جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و بالعکس برای تردد استفاده کنند.

سرهنگ عزیزی گفت: جاده گنجنامه - تویسرکان ۳۵ کیلومتر نسبت به جاده همدان - جوکار - تویسرکان کوتاهتر است به همین علت شاهد استقبال رانندگان برای تردد از این مسبر هستیم.

تصادف زنجیره ای در کبودراهنگ

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی کبودراهنگ گفت: چهار دستگاه خودرو در جاده کبودراهنگ - خان آباد با یکدیگر برخورد کردند که در این سانحه پنج تن مجورح شدند.

داود مرادی افزود: در این سانحه رانندگی کسی فوت نکرد اما مجروحان سانحه با استفاده از آمبولانس به بیمارستان امام رضا(ع) شهر کبودراهنگ منتقل شدند.

رییس پلیس راه استان همدان درباره علت بروز این تصادف زنجیره ای گفت: این حادثه به علت لغزندگی سطح جاده و رعایت نکردن فاصله طولی رخ داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha