۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبر: 83561582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عنوان دوازدهمی «الهه احمدی» در مسابقات چین

۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبر: 83561582
عنوان دوازدهمی «الهه احمدی» در مسابقات چین

تهران - ایرنا - «الهه احمدی» تیرانداز کشورمان که از سوی فدراسیون جهانی به مسابقات فینال فینالیست‌های چین دعوت شده بود با کسب عنوان دوازدهمی به کار خود پایان داد.

تیرانداز کشورمان سال گذشته در جام‌جهانی مونیخ آلمان عنوان قهرمانی جهان در رشته تفنگ سه وضعیت را به خود اختصاص داد و فدراسیون جهانی نیز به همین دلیل وی را به فینال فینالیست ها دعوت کرد.  

در مسابقات فینال فینالیست های چین که امروز(سه‌شنبه ۲۸ آبان‌ماه) برگزار شد تیراندازانی از بریتانیا، چین و سوئیس عنوان اول تا سوم را بدست آورده و مدال‌های این دوره به خود اختصاص دادند.

الهه احمدی تیرانداز ایرانی که درالمپیک‌های ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو به فینال مسابقات راه یافته و عنوان ششمی را نیز کسب کرد نتوانست با وجود عملکردهای خوب در چهار مرحله جام‌جهانی هند، چین، ‌آلمان و برزیل کسب سهمیه کند و در نهایت شانس کسب سهمیه المپیک  را در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر نیز از دست داد تا کاروان تیراندازی ایران را برای حضور در توکیو همراهی نکند.

احمدی روز جمعه(۲۲ آبان‌ماه) به چین سفر کرد و فردا (۲۹ آبان‌ماه) به تهران باز می‌گردد. الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ کشورمان احمدی را در این سفر همراهی کرده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha