۱۲ زمین چمن مصنوعی دانش‌آموزی در خراسان رضوی بهره‌برداری شد

مشهد- ایرنا- معاون آموزش تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۲ قطعه زمین ورزشی چمن مصنوعی ویژه بهره‌گیری دانش‌آموزان طی امسال تاکنون در مشهد، تایباد، بردسکن، کاشمر و دیگر شهرهای این استان مورد بهره‌برداری گرفته‌اند.

صفدر سلطانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو  با خبرنگار ایرنا متوسط مساحت هر یک از قطعات زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسیده را هزار مترمربع اعلام و بیان کرد: افزون بر سه میلیارد ریال برای خرید، نصب، تجهیز و زیرسازی آن هزینه شده است.

وی مجموع مساحت این زمینهای چمن مصنوعی را که هم‌اینک در اختیار دانش‌آموزان قرار دارند ۱۱ هزار مترمربع ذکر و بیان کرد: یکی از مهمترین سیاستهای امور مرتبط با ورزش و تربیت بدنی در حوزه آموزش و پرورش توسعه فضاهای ورزشی برای دانش‌آموزان است.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: یک قطعه از مجموع ۱۲ زمین چمن مصنوعی که امسال در مدارس استان بهره‌برداری شده‌اند بطور ویژه در اختیار دانش‌آموزان دختر است.

وی ادامه داد: در مجموع هم‌اینک ۲۲ قطعه زمین چمن مصنوعی ویژه دانش‌آموزان در سطح مدارس خراسان رضوی دایر است.

سلطانی گفت: در قالب همچنین برنامه‌ریزی انجام شده تا آخر امسال و سال آینده ۵۰ قطعه زمین چمن مصنوعی دیگر متناسب با فضای موجود در سطح مدارس نوساز خراسان رضوی آماده‌سازی و بهره‌برداری می‌شوند. 

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز دارد که در ۵۲ هزار مدرسه مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha