۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبرنگار: 1935
کد خبر: 83562692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود

۲۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۴:۲۷
کد خبر: 83562692
سامانه بارشی از همدان خارج می‌شود

همدان- ایرنا- کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان پیش‌بینی کرد سامانه بارشی که در چند روز گذشته با ریزش برف در همدان فعال بود از ساعت‌های میانی امروز / چهارشنبه / از آسمان این استان خارج و در پی آن ریزش برف در این استان قطع می‌شود.

محمدحسن باقری‌شکیب روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای آسمان بیشتر نقاط استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با مه صبحگاهی و برودت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: در بعد از ظهر امروز امکان ریزش پراکنده برف در برخی از نقاط استان وجود دارد.

باقری شکیب عنوان کرد: سامانه بارشی از عصر امروز به طور کامل از آسمان همدان خارج می‌شود و تا انتهای هفته آینده سامانه جدید بارشی در آسمان این استان فعالیت نمی‌کند.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران سنجی منطقه بهار با ۶ میلیمتر بارش و هشت سانتی‌متر برف بیشترین آمار را در استان ثبت کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت تغییرات دمای روزانه و شبانه کاهش می‌یابد، افزود: با توجه به سردی هوا و لغزندگی معابر و جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین و تویسرکان با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر، سردترین شهرهای استان بوده‌اند.

باقری‌شکیب عنوان کرد: کمینه دمای هوای همدان یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha