۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83564080
T T
۰ نفر

پروندهٔ خبری

پاسخ کوبنده مردم به آشوب‌طلبان

۳۰ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۵۶
کد خبر: 83564080
پاسخ کوبنده مردم به آشوب‌طلبان

استان ها - ایرنا - در پی سوء استفاده آشوب طلبان از حق اعتراض مسالمت آمیز مردم در قضیه اصلاح قیمت بنزین که زیرساخت ها ، ابنیه و حتی محیط زیست از آتش کینه آنان در امان نماند، اقشار مختلف مردم ولایتمدار در شهرها امروز نیز همچون روزهای قبل راهپیمایی اعلام حمایت از نظام و ابراز انزجار از اغتشاش برپا کردند.

اجرای تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن برگزاری تجمعات اعتراضی مردمی را در برخی شهرهای کشور در پی داشت، این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد که متعاقبا اقشار مختلف مردم ولایت مدار در محکومیت این اغتشاشات و تخریب ها راه پیمایی کردند.  

کهگیلویه و بویر احمد/ گچساران : اقشار مختلف مردم گچساران، مسئولان شهرستانی، نظامی، امنیتی و انتظامی امروز با شرکت در راهپیمایی لبیک به رهبری، رفتارهای اغتشاشگران و فتنه گران را در ناآرامی‌های اخیر در کشور محکوم کردند.
حجت الاسلام علی اکبر ساجدی استاد حوزه علمیه شیراز در این آیین افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌ بندی آن را اقدامی مهم برای شرایط فعلی و خاص اقتصاد کشور دانست و گفت: دشمنان اسلام و کشور با اجیرکردن اشرار قصد به آشوب کشیدن کشور را داشتند.
دهدشت/ دهدشت در استان کهگیلویه و بویراحمد هم امروز صحنه اعلام انزجار مردم از آشوب طلبان بود. امام جمعه دهدشت در این مراسم گفت: نیاز است دستگاه‌های امنیتی و قضائی نسبت به شناسایی و برخورد قاطع و سریع با آنها اقدام کنند.
یاسوج/ مردم یاسوج نیز در استان کهگیلویه و بویر احمد با سر دادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، حمایت خود را از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر اعلام کردند.

هرمزگان:  راهپیمایی خودجوش قشرهای مختلف مردمی هرمزگان درحمایت از سخنان مقام معظم رهبری، حفظ امنیت واقتدار کشور، محکومیت حرکت اخیر اغتشاشگران و فتنه‌گران دربندرعباس برگزار شد.شرکت کنندگان در راهپیمایی همچنین با شعارهایی مانند «آشوب‌گرغارت‌گر اعدام باید گردد»، «مزدور آمریکایی ما آمدیم کجایی» و«امت ما بیدار است از اغتشاش بیزار است» خواستار اعدام مفسدان اقتصادی واخلالگران شدند.

قم: مردم قم هم امروز در یک راهپیمایی باشگوه ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری ، از اقتدار و امنیت ملی کشور حمایت کردند."مطالبات مردم جدا ز فتنه‌گری است» از شعارهای راهپیمایی کنندگان بود. 

تهران/پاکدشت: مردم ولایت‌مدار پاکدشت با تجمع در میدان آزادگان این شهرستان ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور، حرکت آشوبگران در خسارت زدن به اموال عمومی کشور را محکوم کردند. آنها با سردادن شعارهای "مرگ بر فتنه گر"، انزجار خود را از حرکت آشوبگران و فتنه‌گرانی که به بهانه افزایش قیمت بنزین به اموال عمومی و مردم خسارت وارد کرده و امنیت کشور را با چالش مواجه کردند، ابراز نمودند.برخی از راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار دستگیری و مجازات تمامی عوامل اغتشاشات اخیر شدند.

سیستان و بلوچستان/زاهدان: مردم زاهدان هم امروز زیر بارش باران در راهپیمایی اعلام انزجار از آشوب طلبان و اقدام آنها  در خسارت زدن به اماکن عمومی و خصوصیشرکت کردند. امام جمعه موقت زاهدان در این مراسم با بیان اینکه رمز بقای جمهوری اسلامی ایران اتحاد و با هم بودن زیر یک پرچم است گفت: اتفاقی که دشمن در اغتشاشات اخیر دنبال می‌کرد دو قطبی و دودستگی کردن و کشاندن جامعه به بن بست بود که ورود به موقع رهبر معظم انقلاب و مردم باعث خنثی شدن این توطئه دشمن شد.
خاش/قشرهای مختلف مردم ولایت‌مدار شیعه و سنی شهرستان خاش در یک راهپیمایی خودجوش در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب شرکت کردند و  حرکت فتنه‌گران و ایادی دشمنان در تخریب اموال عمومی و ایجاد آشوب در کشور را محکوم کردند.

البرز: امروز کلانشهر کرج مرکز استان البرز و شهرهای فردیس ، محمدشهر  ، طالقان ، هشتگرد ، نظرآباد و اشتهارد در این استان نیز تجلی حضور با شکوه مردم همیشه صحنه و انقلابی بود، مردمی که برای پاسداری از میهن اسلامی و ارزش های دینی هزاران شهید و جانباز تقدیم کرده اند هر چند که تحریم های دشمنان و برخی کاستی های اقتصادی دشواری هایی برای آنان به وجود آورده است .

فارس: اقشار مختلف مردم، مسئولان استانی، نظامی، امنیتی و انتظامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در  راهپیمایی باشکوه در شیراز شرکت کردند و با سردادن شعار از کشور و دولت حمایت کردند. جمعی از راهپیمایان با پوشیدن کفن اعلام کردند برای برقراری امنیت و وحدت در کشور و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حاضر هستند جان خود را فدا کنند.

کرمان: کرمانی‌ها هم زیر بارش برف و باران با شرکت در راهپیمایی امنیت و اقتدار، نهایت خشم و نفرت خود را از فتنه و آشوبگران اعلام و راه خود را از این افراد جدا کردند."مرگ بر فتنه گر"، "هیهات من الذله" و "خامنه ای خمینی دیگر است - ولایتش ولایت حیدر است" از  شعارهای راهپیمایان کرمانی در این همایش عظیم مردمی بود.

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha