۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84935206
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کارگاه رسانه انقلاب، چالش‌ها و امیدها در شهرکرد برگزار شد

شهرکرد- ایرنا- کارگاه رسانه انقلاب، چالش‌ها و امیدها به همت شورای اطلاع‌رسانی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری روز دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان، خبرنگاران و اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی‌ها و فعالان و کنشگران سیاسی و اجتماعی شد.

به گزارش ایرنا، یک کارشناس رسانه و مطبوعات گفت: از آنجا که حکومت اسلامی در موضع قدرت قرار دارد بهترین راه برای برخورد با اغتشاشاگران، اعمال قانون از طریق قوه قضاییه است و قانون بهترین ابزار برای مواجهه با این افراد است.

حسین شمسیان‌راد روز دوشنبه در کارگاه رسانه انقلاب، چالش‌ها و امیدها ‌که در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور با آنچه در سال ۹۸ و ۸۸ رخ داده بود، متفاوت است، اظهار داشت: در این جریانات اخیر کشور، اتفاقات به صورت حساب شده و حرفه‌ای از سوی دشمن دنبال شد.

وی گفت: اینکه سخنگوی دولت در برخی دانشگاه‌ها حضور پیدا کرد و با دانشجویان به گفت‌وگو پرداخت و یا اینکه در استان چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی استاندار در جمع این افراد قرار می‌گیرد الگوی خوبی برای دیگر مسوولان است چرا که هرچقدر مسوولان در دل مردم بیشتر حضور پیدا کنند چالش‌ها کمتر می‌شود.

شمسیان‌راد جهاد تبیین را از مهمترین راهکارهای دفع فتنه دشمنان نظام دانست و گفت: در میدان جهاد تبیین و روشنگری دچار یک عقب‌ماندگی جدی هستیم و همین موضوع سبب شده تا دشمن در عرصه فضای مجازی بتواند اهداف خود را پیش ببرد و این باور را به مردم القا کند که ایران دیگر درست نمی‌شود و هرجای دنیا بهتر از ایران است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات فکری کردن در جامعه تاثیرگذارتر از جنگ نظامی است و افرادی که رسانه در اختیار دارند می‌توانند در این مسیر اقدامات بیشتری انجام دهند.

این کارشناس رسانه و مطبوعات با بیان اینکه آشوب اخیر جدی نیست و رفع می‌شود، خاطرنشان کرد: باید کاری کرد که توجه افکار عمومی به انقلاب معطوف شود و دل‌ها را به انقلاب گرم کنیم.

به گزارش ایرنا، در این نشست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسوولان فرهنگی اجتماعی و خبرنگاران استان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha